וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "יש לנו עדיין זמן לדון בחוזה שלי, השחקנים יותר חשובים"

מאמן באיירן מינכן הגיב לדבריו של היו"ר קרל היינץ רומניגה, שאמר שיש רצון להאריך את חוזהו של המאמן. על הניצחון מול הרטה: "יש לאן להשתפר". הונטלאר על השלושער שלו: "מי ידע שאגיע ל-100 שערים בשאלקה?"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
בדרך לחדש אץ החוזה? פפ גווארדיולה/GettyImages, Stuart Franklin

באיירן מינכן התאוששה מההפסד 3:2 בליגת האלופות למנצ'סטר סיטי כשניצחה הערב (שבת) 0:1 את הרטה ברלין בבירה במסגרת המחזור ה-13 בבונדסליגה. האלופה הגדילה זמנית את הפער בצמרת לעשר נקודות, עד המשחק של וולפסבורג מול מנשנגלדבאך מחר. לבווארים זה היה ניצחון הליגה הרביעי ברציפות ופינה את פרנסי המועדון להתחיל לדבר על הארכת חוזהו של המאמן פפ גווארדיולה.

החוזה של המאמן הספרדי צפוי להסתיים בקיץ 2016 ובישיבת בעלי המניות בבאיירן התייחס היו"ר קרל היינץ רומניגה לסוגייה כשאמר: "פפ הוא לא איש שמעריך יותר מדי הארכות חוזים מוקדמות, אבל כבר נתתי לו להבין שברגע שהוא ירצה, אנחנו מוכנים". אחרי הניצחון על הרטה ברלין התייחס גם המאמן לעניין: "יש לנו זמן לדון בנושא הזה, השחקנים הם החלק החשוב ביותר ועדיין יש לי חוזה".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, במחצית השנייה קצת איבדנו את הדרך של המשחק. 0:1 זה תמיד מסוכן, הרטה ברלין הייתה מהירה במתפרצת. יכול להיות שהשחקנים שלי מעט עייפים אחרי המשחק במנצ'סטר. אני מרוצה מהמחצית הראשונה, בשנייה הראינו שיש לנו לאן להשתפר".

כובש שער הניצחון אריאן רובן אמר: "אנחנו לא תמיד יכולים לשחק נהדר ובמחצית השנייה לא היינו טובים. אבל בסופו של דבר מה שחשוב הוא שלוש הנקודות".

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. Lars Baron, GettyImages
ערב נהדר. הונטלאר/GettyImages, Lars Baron

שאלקה התאוששה מהתבוסה המביכה מול צ'לסי בליגת האלופות ורשמה ניצחון ליגה ברציפות, 1:4 את מיינץ. קלאס יאן הונטלאר כבש שלושער, הגיע ל-100 שערים במדי הרויאל בלוז והשלים שלושער רביעי בשאלקה.

"זה היה משחק טוב מאוד שלנו", אמר החלוץ ההולנדי, "היינו הרבה יותר טובים מאשר בתקופה האחרונה. רצינו הרבה יותר ואפשר היה לראות רמה גבוהה של מחויבות. הלכנו קדימה ולחצנו כמו שצריך. כשאנחנו עושים את זה, יש לנו את האיכות לכבוש שערים". הצייד צייץ בטוויטר: "מי ידע שהיום אגיע ל-100 שערים? זה נשמע כמו חלום, תודה רבה לחברים לקבוצה".

מאמן שאלקה רוברטו די מתאו אמר: "סיפקנו הופעה קבוצתית טובה מאוד והגיע לנו לנצח. שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה והגענו להזדמנויות רבות. היינו יציבים מאוד בהגנה ובנינו על ההופעה המצוינת שסיפקנו מול וולפסבורג בשבוע שעבר. זו הייתה התגובה הכי טובה שיכולנו לספק לתבוסה מול צ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully