וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יו ג'יטסו: מתחרה מטוניס החרים ישראלי באליפות העולם

אחמד עבדאללה הודיע כי הוא פצוע כאשר אמור היה להופיע מול אלמוג בריטש הישראלי, וספג הפסד טכני. בריטש דילג היישר לחצי הגמר, אבל נפצע קשה במרפקו והועבר לבית חולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום השני באליפות העולם בג'יו ג'יטסו שנערכת בפריס סיפק דרמה: אלמוג בריטש בן ה-18, המתחרה במשקל של עד 85 ק"ג, הפסיד בקרב חצי הגמר לאחר שנפצע קשה במרפקו והועבר להמשך טיפול בבית חולים עם חשש לשבר.

בריטש, שמחזיק בתארים אלוף העולם ואלוף אירופה עד גיל 21 ונתמך על ידי התאחדות "אילת", דילג ישירות לקרב חצי הגמר מול הצרפתי נלי טונקו לאחר שהמתחרה מטוניס אחמד עבדאללה הודיע כי הוא פצוע ואינו יכול להילחם מול הישראלי.

בריטש, שמתאמן אצל אילן תורג'מן ויתגייס בעוד חודש לצה"ל, התחיל את יומו כשהביס את המתחרה הטורקי אוזיבלן מונטיז, ועלה לרבע הגמר מול עבדאללה הטוניסאי. עבדאללה וחברי משלחתו שראו כי בקרב הבא הוא יתמודד מול מתחרה מישראל, הודיעו בתוך דקות ספורות כי הוא פצוע ולא יוכל להשתתף בקרב.

עם זאת, הטוניסאי הספיק להבריא מהר מאוד ולהתמודד בבית הניחומים וניצח בקלות יריב מבלגיה. אם בריטש לא היה נפצע במרפקו, ייתכן והסיטואציה עם המתחרה הטוניסאי הייתה חוזרת על עצמה גם בקרב על מדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully