וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ססואולו חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את ורונה

סאנסונה (50) וטיידר (77) מחקו את שער היתרון של מוראס (7) וסידרו לקבוצתם ניצחון נוסף ברצף של שבעה משחקים ללא הפסד. ורונה עם שני הפסדים תוך שבוע. קייבו ולאציו נפרדו ב-0:0

ניקולה סאנסונה שחקן ססואולו. Mario Carlini / Iguana Press, GettyImages
יופי של גול. ניקולה סאנסונה/GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press

הדרבי של טורינו והמפגש בין רומא לאינטר עומדים במרכזו של המחזור ה-13 בליגה האיטלקית, אבל צמד המשחקים הזה ייערך רק מחר וכמתאבן הוגשו הערב (שבת) שני משחקים מקדימים. ברג'יו אמיליה, ססואולו ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את ורונה. לאחר מכן סיימו קייבו ולאציו ב-0:0.

ססואולו - ורונה 1:2

בעונה שעברה הפסידה ססואולו פעמיים לוורונה. הפעם היא הצליחה להפוך פיגור לניצחון והאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד בליגה לשבעה. הפתיחה הייתה של האורחים, שקיבלו בדקה השביעית שער תוצרת יוון. לזארוס כריסטודולופולוס הלך על קרן קצרה והבלם ונגליס מוראס נגח למסגרת וקיבל מעט עזרה מהשוער אנדראה קונסילי כדי לחגוג שער ליגה ראשון זה כמעט חמש שנים. ססואולו חיכתה לדקה ה-50 כדי להגיב, כשניקולה סאנסונה המוכשר שלח בעיטת פאלש מ-17 מטרים לרשת. המהפך הושלם בדקה ה-77, כשהאלג'יראי ספיר טיידר היה במקום כדי לכבוש מקרוב אחרי פריצה טובה של פדריקו פלוזו בצד שמאל וניסיון ראשון של המחליף אנטוניו פלורו פלורס. ססואולו כבר בחלק העליון של הטבלה, ורונה עם הפסד שני רצוף.

משחק נוסף:

קייבו - לאציו 0:0

ונגליס מוראס שחקן ורונה חוגג (משמאל). GettyImages
כבש לראשונה זה חמש שנים. ונגליס מוראס, משמאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully