וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עימות חריף בין קאיודה לשמעון הרוש במחצית

29.11.2014 / 20:26

השניים קיללו אחד את השני ולא היו רחוקים מחילופי מהלומות בווסרמיל. ערן לוי שניסה להפריד, התעמת בעצמו עם החלוץ הניגרי. שחקן בקבוצה על התבוסה: "נראינו כמו קבוצת ילדים"

one

בלגן גדול במכבי נתניה. בהפסקת המשחק בו הקבוצה הובסה 4:0 על ידי הפועל באר שבע בחוץ, כשנתניה כבר הייתה בפיגור 2:0, התפתח עימות קשה מאוד בין שחקני הקבוצה לארי קאיודה, שמעון הרוש וערן לוי. קאיודה, שהיה עצבני מאוד בתום 45 דקות בהן לא הצליח לבוא לידי ביטוי, התפרץ על הרוש והשניים החלו לקלל אחד את השני. בשלב הבא הם היו קרובים לחילופי מהלומות, ואז ערן לוי התערב וניסה להפריד. לוי אף הגיע בעצמו לעימות עם החלוץ הניגרי.

המאמן יוסי מזרחי לא נכח באותן דקות בחדר ההלבשה וכשהגיע למקום, דרש מכולם להירגע. בנתניה כועסים על קאיודה ומרגישים שהוא התבלבל מאוד ואיבד את הראש בעקבות ההתעסקות הבלתי פוסקת בעתידו בשבועות האחרונים. גם מההתנהלות של הרוש קיימת אכזבה, זאת אחרי שבשבוע שעבר הוא התעמת עם שחקן אחר של הקבוצה, עודד גביש.

שחקן בקבוצה אמר הערב לוואלה! ספורט: "נראינו כמו קבוצת ילדים שלא יודעת מה היא רוצה מעצמה. יש פערים באיכות בינינו לבין באר שבע, אבל אם היינו טיפה נותנים מעצמנו ונלחמים, לא היינו נראים כל כך נורא. זה משחק שהיה יכול להיגמר בשקט גם בשביעייה".

מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי אמר על המשחק: "שום דבר לא עבד. כשמפסידים בצורה כזו, כלום לא עובד. היו במחצית השנייה רגעים בהם היה נראה שאנחנו שולטים במשחק, אבל פערי האיכויות היו גדולים מאוד וזו התוצאה של זה. אני לא חושב שזה עניין של חוסר יציבות, היום נראינו רע מאוד, אבל דווקא במשחקים שבהם הפסדנו נראינו כמו קבוצת כדורגל והיינו יכולים להוציא נקודות, פרט למשחק היום שבו התפרקנו והתפרקנו גם מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully