וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו כבש את שערו השמיני העונה וגם בישל

קשר נבחרת ישראל ממשיך לככב ברוסיה: כבש את הראשון ב-0:5 של צסק"א על אופה והוסיף אסיסט לדומביה. דאבור כבש בתיקו של גראסהופרס, סלליך בישל את הראשון בניצחון מאריבור,

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה חוגג. Epsilon, GettyImages
כובש, מבשל וצועק. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

אחרי השערים של בן שהר ורמי גרשון ביום שישי, גם ביברס נאתכו הצטרף היום (שבת) לסופ"ש הפורה של השגרירים. כוכב נבחרת ישראל העלה את צסק"א מוסקבה ליתרון 0:1 במשחק הביתי מול אופה, כשקיבל כדור מסיידו דומביה, הטעה את השחקן שמולו וכבש בדקה ה-36 את שערו השמיני העונה בליגה הרוסית. בדקה ה-60 נאתכו החזיר טובה לדומביה עם בישול חמישי העונה, כששלח אותו לקבוע 0:4. בדקה ה-72 הקשר הוחלף (לראשונה העונה בליגה) וזכה לתשואות. צסק"א חזרה למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים עם 0:5 קל.

* מונס דאבור שיחק כרגיל 90 דקות במדי גראסהופרס וגם כבש, אבל קבוצתו ספגה בדקה ה-90 ופספסה ניצחון ב-3:3 הדרמטי בחוץ מול סיון. דאבור קבע 2:2 בדקה ה-51 ועצמי של קאיו קבע 2:3 לאורחים, אבל מבודו ג'נגה השווה בתוספת הזמן.

* גם סינטאיהו סלליך המשיך בכושר המצוין שלו ובישל את הראשון ב-2:3 של מאריבור על רודאר בליגה הסלובנית. הקשר הישראלי הכין בדקה ה-23 למרקוס טבארס, שהשלים צמד במחצית השנייה והוחלף על ידי דודו ביטון בדקה ה-83. החלוץ הספיק לקבל צהוב בחלוף ארבע דקות, סלליך השלים 90 דקות.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות והיה שותף להפסד הדרמטי של צ'רלטון, שספגה שער בדקה החמישית של תוספת הזמן ונוצחה 1:0 בבית בידי איפסוויץ'. הבלם הישראלי ניסה להפתיע בבעיטה מרחוק בדקה ה-20, אך החטיא את המסגרת. מנגד, האורחים עקצו במהלך האחרון עם שער של נואל האנט בהופעת הבכורה. צ'רלטון עם 28 נקודות אחרי 19 מחזורים, ניצבת זמנית במקום התשיעי.

* גם עומר דמארי היה שותף למשחק דרמטי מהצד הלא נכון, כשאוסטריה וינה ספגה שוויון בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 בחוץ מול ריד. אלכסנדר גורגון כבש בדקה השביעית והסגולים היו בדרך לניצחון רביעי רצוף ולמקום השלישי, אבל דמארי רשם החמצה גדולה בתוספת הזמן ובצד השני טוני ואסטיץ', הבן של איביצה ואסטיץ', השווה בדקה ה-93.

* רם שטראוס איבד את מקומו בשערה של סלאמינה, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול איה נאפה. התיקו קטע לסלאמינה רצף של שלושה הפסדים והיא עם 12 נקודות במקום השמיני.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה חוגג. Epsilon, GettyImages
מאזן של סקורר. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully