וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יו ג'יטסו: מרים בלאוסוב זכתה בתואר אלופת העולם

בלאוסוב (55 ק"ג) זכתה במדליית הזהב בתחרות שמתקיימת בפריס ובה לוקח חלק גם בן זוגה ומאמנה דודי בן זקן. שגיא דובב וחיים גוזלי הודחו בבית הניחומים

מרים בלאוסוב, דודי בן זקן. התאחדות הג'יו ג'יטסו,
הישג נהדר. בלאוסוב עם מאמנה ובן זוגה בן זקן/התאחדות הג'יו ג'יטסו

נבחרת ישראל בג'יו ג'יטסו פתחה היום (שישי) את הופעתה באליפות העולם לבוגרים הנערכת בפריס עם הישג נפלא של החיילת מרים בלאוסוב מרמת גן שזכתה במדליית הזהב. בלאוסוב זוכה כעת בתואר אלופת העולם לאחר שבאליפות בשנה שעברה היא זכתה במקום השני.

בלאוסוב (55 ק"ג) הכניעה בדרכה לגמר את הפולניה מרטינה ביירונסקה ואת שתי המתחרות השבדיות מטיקלה פרייקלונד והלנה אדפלדט, מולה היא נאבקה כעת בקרב הגמר.

נבחרת ישראל לאליפות העולם, בראשות מנכ"ל איגוד הג'יו ג'יטסו הישראלי יוסי גולן והמאמן וידאל ביבס, מונה עשרה ספורטאים, ובהם בלאוסוב שהינה הבחורה היחידה בנבחרת. מוקדם יותר עלו לזירה שגיא דובב מתל אביב וחיים גוזלי מבת ים שהתחרה עם חום של 39 מעלות. גם דובב וגם גוזלי (94 ק"ג) העפילו לקרבות בבית הניחומים, אך לא זכו להמשיך ולהתחרות על מדליית הארד.

ביום שבת צפוי להתחרות בין השאר אלמוג בריטש בן ה-18 מנהריה המחזיק בתארים אלוף העולם ואלוף אירופה עד גיל 21. ביום ראשון יתחרה בן זוגה ומאמנה של בלאוסוב, דודי בן זקן. התאחדות הג'יו ג'יטסו פועלת בסיועה של התאחדות "אילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully