וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: משומר, ראיוס ותורג'מן יוזמנו לשיחה עם סטנוייביץ'

28.11.2014 / 15:59

המאמן יוזם שיחות בהן יבהיר לשחקנים: "זו הזדמנות אחרונה". על פי הערכות, גם מיצ'ל ואבוחצירא ברשימה. גורם: "הוא רצה לזעזע". בעיה לקראת הפועל תל אביב: חלק מהחניונים לא יפתחו בגלל הצפה

one

אחרי שהודיע כי יזמן כבר מחר (שבת) מספר שחקנים לשיחה אישית, שחקניו של אלכסנדר סטנוייביץ' שוחחו בניהם בניסיון לברר מי יהיו החמישה שיגיעו לשיחה מחר. כפי שפורסם מוקדם יותר בוואלה! ספורט, המאמן החליט לזמן מחר חמישה שחקנים לשיחה אישית בה יודיע להם כי אם לא יחול שינוי במשחק הקרוב בו ישותפו, הם יבלו בעיקר ביציע. בשיחות שקיימו השחקנים בינם לבין עצמם בחדר ההלבשה, למיטב הבנתם רוב השחקנים שיזמן המאמן לשיחה מחר יהיו שחקני הרכב שפתחו במשחק באשדוד.

"סטנוייביץ' עושה את זה כי הוא הבין שגם הוא צריך לזעזע", אמרו שחקנים בקבוצה. מוקדם יותר טענו במכבי חיפה כי האסיפה של שחר אתמול במהלכה ביטל את אימון הבוקר, נועדה משום שרצה לנקוט באופן שונה מזה שבו נהג עד עכשיו, כשגיבה את שחקניו. על פי מידע שהגיע לשחקנים, נראה כי שלושה מתוך השחקנים שיוזמנו לשיחה יהיו אייל משומר, רובן ראיוס ואלון תורג'מן. ההערכה היא כי השניים האחרים יהיו מיצ'ל ושמעון אבוחצירא.

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
גם הוא רוצה לזעזע. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

מצבו של טאלב טואטחה לקראת המשחק אינו מזהיר. בחיפה פסימיים משום שהקרסול של המגן נפוחה מאוד ואם הוא לא יוכל לשחק שמואל שיימן יחליף אותו. "טואטחה יחסר מאוד, אבל לא משנה מי ישחק, ה-11 שיעלו יצטרכו לנצח את המשחק הזה", אמרו במועדון. כרטיסים בודדים בלבד נותרו למשחק. כ-30 אלף אוהדים יצפו במשחק בראשון.

בתוך כך, מתברר כי הבקשה של הנהלת מכבי חיפה לגבי הגעה בתחבורה ציבורית תקבל משנה תוקף בעיקר במשחק בקרוב, לאחר שהתברר שחלק מהחניונים לא יהיו פעילים. כך למשל, חניון P9 (הוט) הממוקם ביציאה הדרומית מהמנהרות לא יהיה פעיל ביום המשחק עקב הצפות וסכנת החלקה. חניון הקונגרסים P12 יהיה מוגבל לשימוש עקב אירועי הפסטיגל אשר יתקיימו במהלך שעות אחר הצהריים והערב ויהיה מלא.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully