וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' יזמן חמישה שחקנים לשיחה: "זו הזדמנות אחרונה"

28.11.2014 / 10:08

מאמן מכבי חיפה הזועם יבהיר לאותם חמישה: אם לא תתאמצו, לא תהיו יותר בסגל. טואטחה סובל מנפיחות בקרסול ונמצא בספק להפועל תל אביב, ראיוס כנראה מחוץ להרכב, מיצ'ל יישב ביציע?

one

במכבי חיפה עדיין לא התאוששו מהאסיפה הקשה שערכו הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור לשחקנים אתמול (חמישי). שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי זו הייתה הפעם הראשונה במחזורים האחרונים שבמועדון לא עודדו אותם אחרי הפסד. חלק גדול מהשחקנים הופתע מאוד כאשר שחר הודיע על ביטול האימון. הם טענו כי לא ידעו דבר על ההחלטה קודם לכן.

"היו כמה דרכים להעניש את השחקנים על היכולת במשחקים האחרונים, אבל יענקל'ה רצה לזעזע אותם. הוא רצה שיבינו שהוא מוכן לשבור את הכלים, כי עד עכשיו רק גיבינו אותם", אמר אתמול גורם במועדון. שחקן בקבוצה הוסיף: "יש כאן שחקנים שהיו צריכים לבוא אתמול לאימון כפול, כי זה כנראה פרס בשבילם".

במהלך האימון כינס סטנוייביץ' את השחקנים והתריע בפניהם: "מחר אני מתכוון לזמן חמישה שחקנים לשיחה וזו תהיה ההזדמנות האחרונה שלהם. אם זה לא יעזור, בפעם הבאה הם לא יתלבשו אפילו". גורם בקבוצה אישר ואמר: "רוב השחקנים שיזומנו לשיחה שיחקו מול אשדוד. אם הם לא יתנו הכל במשחק הקרוב, הם ישלמו מחיר מקצועי כבד".

שחקני מכבי חיפה, דקל קינן, גוסטבו בוקולי, אדין צוצאליץ'. אדריאן הרבשטיין
הזעזוע יעזור?/אדריאן הרבשטיין

בצל הדברים הללו, במועדון סבורים כי ניצחון על הפועל תל אביב יוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "30 אלף איש מאחורינו, תהיה אווירה כמו במשחק הנבחרת מול בוסניה. אם לא נבוא עם רצח בעיניים, הקהל יילך שוב מאוכזב הביתה", אמרו.

טאלב טואטחה, שסובל מנפיחות בקרסול, נמצא בספק למשחק. יוסי בניון תורגל לאורך השבוע בעמדה הטבעית והנוחה לו – קשר מאחורי החלוץ. ויאם עמאשה תורגל בחוד, כאשר בקישור קובי מויאל זוכה לעדיפות על גוסטבו בוקולי. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' עדיין מתלבט האם לערוך רגע לפני פרסום הסגל שינוי במרכז ההגנה, אבל כרגע הוא נוטה להשאיר את רביעיית ההגנה מהמשחק הקודם, פרט לאייל משומר שחוזר וצפוי להחליף את מתן אוחיון. אם טואטחה לא יוכל לשחק, שמואל שיימן יחליף אותו. גם עידן ורד נמצא בתמונת ההרכב ומי שצפויים להיות מודחים ממנו הם מיצ'ל, שייתכן שאף יישב ביציע ורובן ראיוס שמאוד מאכזב את סטנוייביץ' עד עכשיו.

עוד באותו נושא

יעקב שחר ביטל את אימון מכבי חיפה: "לכו הביתה לחשוב"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה, מיצ'ל, רובן ראיוס. אדריאן הרבשטיין
שניהם בחוץ. ראיוס ומיצ'ל/אדריאן הרבשטיין

יוסי בניון עורך שיחות מוטיבציה עם השחקנים, שטוענים שהשבוע הוא פעיל באופן בולט יותר בחדר ההלבשה. במועדון מצפים שבניון, שהיה בין הגורמים המסייעים להשארת המאמן בקבוצה לאחר המשחק מול אשדוד, יוביל את חיפה הפעם. סטנוייביץ' לא מתכוון להתפטר גם במקרה של הפסד ומעביר את הכדור לשחר. לאחר המשחק, בתחילת השבוע, תתקיים ישיבה בענייני רכש.

בחיפה טוענים כי אין כל התקדמות לגבי החלוץ ההונגרי של וידאוטון, נמניה ניקוליץ', שעל מועמדותו לחיפה פורסם בתחילת השבוע בוואלה! ספורט. "הוא ברשימות שלנו, אבל יהיה קשה מאוד להביא אותו", אמרו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully