וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר ביטל את אימון מכבי חיפה: "לכו הביתה לחשוב"

27.11.2014 / 8:59

רגע לפני הפועל ת"א: הנשיא וסגנו הגיעו לכפר גלים, ערכו אסיפה קשה ושחררו את השחקנים: "ששחקנים יתנו את התחת. אין אימון היום. תתאמצו יותר". סטנוייביץ' לא יתפטר אם יפסיד. השגרירים במעקב

one

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ' לא מתכוון להתפטר במקרה של כישלון מול הפועל תל אביב, כך עולה מתוך שיחה שקיים המאמן בימים האחרונים עם הנשיא יעקב שחר. האחרון הבהיר בשיחה כי נושא הפיטורים כלל לא על הפרק. סטנוייביץ', שהבהיר לשחר כי יישאר כל עוד ירצה בו, יישאר בקבוצה כל עוד לא יקבל הודעה אחרת. "כעת הכדור בידיים של שחר. כל החלטה שתיפול תתקבל על ידו", אמר מקורב למאמן.

שחר הגיע היום לאימון בכפר גלים ושוחח עם השחקנים על יכולתם במשחקים האחרונים. בתום השיחה שוחררו השחקנים לבתיהם והאימון לא התקיים. שחר אינו שבע רצון מהתקופה האחרונה שעוברת על המועדון והבהיר זאת גם בשיחות הקודמות, בה הטיל את החריות עליהם. "אני רוצה לראות שחקנים שרצים, שיתנו את התחת", אמר שחר. "הקהל מגיע למשחקים שלנו ואתם לא מחזירים לו. באימונים כולם עובדים, כולם רצים, אבל במשחק זה לא בא לידי ביטוי. הגעתי להחלטה שלא יהיה היום אימון. תלכו הביתה ותחשבו. עד יום ראשון יש עוד הרבה זמן. תחשבו טוב טוב מה צריך לעשות".

"לפי החוזה, הקבוצה מחויבת לתת לשחקנים את התנאים הכי טובים והשחקן מחויב להחזיר על המגרש. זה לא קורה", סיכם הנשיא. "אני מבקש שתתאמצו יותר, לא יכול להיות שככה נראה. אין לי בעיה שנפסיד, אבל אני רוצה לראות שחקנים שרצים ועובדים".

כך או כך, בחיפה מאמינים כי הקבוצה תצא לדרך חדשה ביום ראשון. "אמרנו את זה גם במשחקים אחרים. הגיע הזמן לעשות ולא לדבר", אמר אתמול אחד השחקנים בקבוצה. חיפה מרוחקת כעת שש נקודות מהפועל תל אביב, כך שניצחון יצמק את הפער ממנה לשלוש בלבד. "זו העונה הכי קשה שעברנו בשנים האחרונות, גם בגלל הציפיות הגבוהות ממנה. השחקנים צריכים להתחיל להבין שאין מקום למשחקים יותר. המועדון הזה זקוק נואשות לניצחון ביום ראשון, בכל מחיר, גם על חשבון הדרך. צריך להתחיל להיות רעים".

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
שוב מספר שינויים על הפרק. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

על פי המסתמן כרגע, ההרכב של סטנוייביץ' יכלול שוב מספר שינויים, אלא שהפעם חלקם כפויים. אייל משומר אמור לחזור לעמדת המגן הימני וזה יהיה כנראה השינוי היחיד בהגנה. יוסי בניון חוזר מפציעה, ואם הוא יפתח בהרכב הוא צפוי לשחק בעמדה הטבעית והנוחה לו, מאחורי החלוץ. ויאם עמאשה מקבל כרגע עדיפות על שמעון אבוחצירא, אך אין מדובר בהחלטה סופית. קובי מויאל זוכה לעדיפות על פני גוסטבו בוקולי לצד עטאא ג'אבר ולכן לא ברור האם מיצ'ל בכלל יהיה בסגל. חן עזרא ועידן ורד עשויים לקבל את הקרדיט בכנפיים. סטנוייביץ' ימשיך לתרגל מספר הרכבים עד האימון המסכם בשבת. המאמן ביקש אתמול מהשחקנים לא להתייחס לפרסומים הנוגעים לשחקנים המועמדים לקראת חודש ינואר.

בעניין בירם כיאל, אין כל חדש. בשלב זה מועמדותו יורדת בגלל סיבות שונות. חיפה תנסה לצרף שגריר אחר, כשהמאמן מתלבט מאוד גם לגבי אלירן עטר שלא נמצא בכושר משחק. השגריר היחיד שהמאמן כן מעוניין בו מתוך הערכה שייתכן שישוב לישראל הוא איתי שכטר, אך שחקנה של נאנט עדיין לא הצהיר שהוא מוכן לשוב לישראל. גם שמו של רמי גרשון עלה מספר פעמים על ידי המאמן מאז הקיץ, אך במקרה שלו הוא משחק בקביעות במדי גנט. סטנוייביץ' בודק גם מספר מועמדים זרים לתפקיד הבלם והחלוץ.

כמעט כל 30 אלף הכרטיסים למשחק כבר אזלו. עד אתמול הבטיחו את מקומם כ-26,500 אוהדים. לאוהדי מכבי חיפה נותרו הבוקר כ-2,800 כרטיסים בלבד, והם יאזלו כנראה עוד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully