וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי זכה במדליית כסף בגרנד פרי קוריאה, ארד לוילדיקן

המדורג חמישי בעולם הפסיד בגמר עד משקל 73 ק"ג ליריב מקומי ורשם מדלייה חמישית בסך הכול השנה. וילדיקן גברה על יריבה רוסייה וסיימה שלישית. ישראל סיימה את התחרות עם ארבע מדליות

הג'ודוקא שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
מדלייה חמישית השנה. מוקי וסמדג'ה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

הישג נאה לג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי, שזכה היום (שישי) במדליית הכסף בתחרות הגרנד פרי שנערכה בדרום קוריאה. מוקי, המדורג חמישי בעולם במשקל עד 73 ק"ג, גבר בדרכו לקרב הגמר על מתחרים מדרום קוריאה ואוסטרליה ובחצי הגמר ניצח יריב מאזרבייג'אן, המדורג שביעי בעולם. בגמר הוא הפסיד מול יריב קוראני, צ'נגרים אן, אלוף העולם לצעירים, בתום קרב צמוד. השניים השיגו ווזארי כל אחד, אבל 3:33 דקות אחרי תחילת הקרב הפיל הקוריאני את מוקי באיפון וחגג עם הזהב.

עבור מוקי זו המדלייה החמישית מתחילת השנה בטורנירים הבולטים, מה שמקנה לו ניקוד גבוה בדרך להשגת הקריטריון האולימפי. לפני הכסף בקוריאה, הוא זכה בזהב בבאקו ובקובה ובמדליות כסף גם בדיסלדורף וקזחסטן.

המאמן הלאומי אורן סמדג'ה אמר: "נבחרת הגברים הישראלית השיגה השנה זכיות רבות, כמעט בכל טורניר גדול בעולם. בסיכום כללי של השנה, עמדו ספורטאי הנבחרת מעל 30 פעמים על דוכני המדליות". לדברי סמדג'ה, הייתה זו אחת השנים המוצלחות ביותר של הג'ודו הישראלי. אתמול סיים גולן פולק במקום החמישי, זאת לאחר ששב מהעדרות של ארבעה חודשים. מחר תמשיך הנבחרת לאימונים ביפן ובסוף השבוע תתחרה בטורניר האחרון של 2014, הגרנד פרי היפני הנחשב ליוקרתי ביותר.

אצל הנשים, אחרי מדליות הארד של גילי כהן ושירה ראשוני, הגיעה מדליית ארד נוספת, הפעם של ליאור וילדיקן (70 ק"ג). הישראלית ניצחה יריבה מצרפת, אבל אחרי הפסד לקנדית היא נשלחה לבית הניחומים ושם היא השיגה שני ניצחונות שהספיקו לה כדי לסיים שלישית. בקרב על הארד היא ניצחה את אירינה גאזייבה מרוסיה באיפון.

  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully