וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-נתניה: גב למליקסון, הרוש וגביש ערכו סולחה

בבירת הנגב בטוחים: "אחרי שמליקסון יכבוש, תראו שחקן אחר". אלישע לוי הזהיר מקאיודה וערן לוי (ש', 17:15, ספורט 2). פאיוביץ' וארבייטמן תורגלו במקום אראל וגורדנה. בן שושן אמור לחזור להרכב של יוסי מזרחי

מחזור 10מחצית29/11/2014
הפועל באר שבע
    0
      מכבי נתניה

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 85. נתניה מובילה 21:34 בניצחונות והושגו עוד 30 תוצאות תיקו.

      * כשבאר שבע מארחת היא מובילה 11:16 בניצחונות.

      * תשעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו. המאזן: 3:6 לנתניה.

      * לנתניה יש שלושה ניצחונות רצופים בווסרמיל – בכולם באר שבע הבקיעה פעם אחת.

      * שבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בווסרמיל הוכרעו. באר שבע מובילה 3:4 ברצף הזה.

      * התיקו האחרון בין הקבוצות כשהמשחק נערך בנגב היה במאי 2003 (3:3).

      * יהיה זה המשחק ה-50 של ארז פפיר בליגת העל. עד עכשיו קבוצות הבית ניצחו אצלו פי 2 מקבוצות החוץ, 26 מול 13. עוד 10 משחקים נגמרו בתיקו. במשחקים שלו נכבשים 2.77 שערים בממוצע למשחק, הוא שולף 4.95 צהובים למשחק, הוציא 8 כרטיסים אדומים (כולם לקבוצות החוץ) ושרק ל-12 פנדלים (חלוקה שווה בין הבית לחוץ).

      נתונים: דריבליסט

      שמעון הרוש שחקן מכבי נתניה (למטה). מגד גוזני
      שלושה ניצחונות רצופים בווסרמיל. שחקני נתניה חוגגים/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      בבאר שבע מאמינים שדחיית המשחק ברבע שעה, סמוך לצאת השבת, תוביל מחר עוד מאות אוהדים לוסרמיל כדי לדחוף את הקבוצה. על פי ההערכות, יותר מ-7,000 אוהדים יגיעו למשחק מחר כדי ללוות את הקבוצה, אם כי חלקם ביקר את ההחלטה וטען כי היה ראוי כי המשחק היה צריך להידחות ב-20 דקות לפחות. במנהלת הליגה הבהירו אתמול כי הם כפופים להחלטת הזכיין, שישדר את המשחק בספורט 2.

      ועכשיו למגרש. אלישע לוי תרגל כבר אתמול את ה-11 שלו, כשטומיסלב פאיוביץ' ושלומי ארבייטמן יחליפו את גל אראל ורועי גורדנה. אובידו הובאן יחזור לעמדה הטבעית שלו בקישור לצד ג'ון אוגו, וכך גם אליניב ברדה שישחק מאחורי החלוץ. במועדון התייחסו לעובדה שהקשר מאור מליקסון כבש שער אחד בלבד עד עכשיו. "מאור מסוגל להביא הרבה יותר מספרים. אין ספק שהוא יבקיע בקרוב, וכשזה יקרה יחזור הביטחון ותראו שחקן אחר. הוא עושה הרבה עבודה במגרש מעבר".

      המאמן אלישע לוי התייחס למשחק כשאמר: "אם אנחנו רוצים להמשיך ולהיצמד לצמרת אז מאוד חשוב שלא נאבד נקודות. למדנו בליגה הזאת שכל משחק הוא קשה ואני מקווה שנדע לנצל את הבית שלנו כדי לא למעוד". המאמן התייחס גם למשבר הניהולי שעובר על מכבי נתניה: "כשהשחקנים עולים על הדשא הם עושים הכול כדי לנצח, הם עשו את זה גם במשחק האחרון. קאיודה וערן לוי חמים מאוד לאחרונה ועושים את מירב השערים אבל בכדורגל צריך לקחת בחשבון את כל הקבוצה ולהיערך בהתאם". לוי הוסיף: "מבחינתנו חשוב שנתעסק בעצמינו, נבוא מוכנים ונעשה מה שצריך כדי לקחת את הנקודות. יש תחרות רבה בצמרת והכול צמוד אז אנחנו צריכים לשאוף להיות למעלה, לצבור נקודות ולשפר את רמת המשחק שלנו".

      במועדון בחרו להתעלם ממאורעות המשחק הקודם ומסקנות הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, לפיה השופט אלי חכמון גזל נקודה מהקבוצה בשל החלטה שיפוט מוטעית. לוי ביקש משחקניו לא להתייחס לאירוע. "העונה עוד ארוכה, אבל אסור לתת לקרית שמונה לפתוח פער מהמובילות האחרות", אמר שחקן בקבוצה. "מכבי תל אביב לא תוותר בקלות על התואר, ולכן כל איבוד נקודות הוא קריטי, בטח מול קבוצות קטנות".

      במועדון לא מתכוונים לעסוק בשלב זה בנושא הרכש. פגישה מקצועית נקבעה לסוף דצמבר, ורק לאחר שיוחלט באילו עמדות יגיעו שחקנים, יוחלט מי מהסגל הקיים ישוחרר. כרגע, רק דניאל אסקלינג צפוי לעזוב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, דובב גבאי וסיראז' נאסר קיבלו הצעה להארכת החוזה. גבאי לא מרוצה מההצעה, בעוד שנאסר דורש הבהרות ויותר דקות משחק תמורת החתימה, דבר שבבאר שבע לא יכולים להבטיח.

      אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו שמעון ביטון. ברני ארדוב
      מוכן לאתגר. אלישע לוי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      עוד שבוע של חוסר ודאות, אלא שהפעם במכבי נתניה כבר מתחילים לחשוש מהנורא מכל. חבר ההנהלה קובי בלדב שלקח על עצמו לנהל את "משבר שגב" העריך אתמול (חמישי) שנתניה עלולה ללכת לפירוק אם לא יוזרמו כספים במיידי והעתיד, כך נראה, מאוד עגום. עם המציאות הזו יצטרכו השחקנים לעלות מחר למשחק בווסרמיל ודומה שהמאמן יוסי מזרחי חושש מאוד. פעם אמר מזרחי שמשלמים לו כסף כדי להיות מודאג, אז היום הוא כבר העמיד מערך עם שלושה שחקני קישור דפנסיביים וייתכן שבאמת יעבה את מרכז השדה מתוך רצון לסיים את המשחק עם באר שבע בשלום.

      עודד גביש ושמעון הרוש שנזרקו אתמול מהאימון לאחר שהתעמתו, ערכו היום סולחה בחדרו של מזרחי ובהמשך התנצלו בפני כל השחקנים ולא יעמדו לדין. הרוש ימשיך כמגן שמאלי וגביש יחכה להזדמנות מהספסל. עמית בן שושן אמור לחזור להרכב אחרי שבשבת שעברה פתח על הספסל. אריאל הרוש משתפר משבוע לשבוע וצפויה לו הרבה עבודה מול הכדורים הנייחים של באר שבע. משחק שקט שלו ונתניה יכולה לחלץ נקודה.

      שמעון הרוש שחקן מכבי נתניה (ימין). מגד גוזני
      יאללה סולחה. הרוש/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      הפועל באר שבע: שלומי ארבייטמן

      כמעט בלי שהרגשנו, שלומי ארבייטמן הפך לשחקן הרכב בחמשת המשחקים האחרונים שקדמו לפציעה וההספק שלו עונה בינתיים על הציפיות. שלושה שערים והרבה תנועה לעומק מזכירים לנו, לפחות לפרקים, את השחקן המסוכן מהעונה האחרונה במכבי חיפה. ארבייטמן חייב להוביל את הקבוצה כדי להוציא מהראש של אלישע לוי את הרעיון להביא חלוץ בינואר. כשארבייטמן בכושר וגבאי מאיים מהספסל, באר שבע לא זקוקה לאף חלוץ שישדרג אותה.

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      איזה שבוע עבר על לארי קאיודה. כולם מתמודדים עם בעיית המשכורות, אבל הוא כל היום מפליג בין סוכנים ובין הצעות מקדמיות שהוא מקבל לחודש ינואר ולסוף העונה. בין לבין האוהדים מתקשרים ומציפים אותו בבקשות להישאר. קאיודה, צריך לזכור, צעיר מאוד ולא ברור איך הוא יכול להתמודד עם הלחצים האלה. בלעדיו יהיה קשה מאוד למכבי נתניה להבקיע.

      לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      איך יתמודד עם הלחצים? לארי קאיודה/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 6000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully