וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקרמנטו מאוהבים: "עומרי כספי הוא השפן אנרג'ייזר שלנו"

הפורוורד הישראלי נמצא בכושר נהדר והקינגס נהנים מכל רגע: "זה השחקן שסקרמנטו חיפשה במשך שנים". המאמן מאלון מחמיא: "הוא כל הזמן בתנועה ומשחק עם תשוקה. זה מדבק"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. GettyImages
רק שימשיך ככה. כספי/GettyImages

מאז שעומרי כספי חזר בקיץ לסקרמנטו, הקבוצה שבחרה בו בדראפט ב-2009, הוא נהנה מכל רגע. במקביל, הקינגס נהנים ממנו והשילוב בין הצדדים עובד מצוין עד כה. הלילה (בין שישי לשבת), סקרמנטו תתארח למשחק סופר קשה אצל האלופה סן אנטוניו, כשהיא במאזן לא רע של 6:9. אחרי כמה שנים קשות, הקינגס מנסים לחזור להיות כוח במערב ולכספי, שקולע 8.7 נקודות ב-20.6 דקות בממוצע למשחק העונה, בהחלט יש חלק בשאיפות הללו.

בשני המשחקים האחרונים, הישראלי, שנמצא בעונתו השישית ב-NBA, עלה בחמישייה של מייק מאלון במקומו של רודי גיי הפצוע. בפעם הראשונה הוא צלף 22 נקודות, הכי הרבה שלו מאז עונת הרוקי, על הראש של ניו אורלינס שוויתרה עליו בקיץ. בפעם השנייה הוא קלע 14 וקטף שבעה ריבאונדים מול הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, יוסטון.

מאמן סקרמנטו קינגס מייק מאלון. AP
חיבור מצוין. מאלון/AP

היכולת הזו הובילה את כספי לזכות למחמאות ממאמנו, מאלון ולקבל כתבה מקיפה ב"סקרמנטו בי", אותה כתב ג'ייסון ג'ונס. מאלון אמר: "כספי הוא כמו השפן של אנרג'ייזר שלנו. לפעמים, אין לך מושג לאן הוא הולך על המגרש, אבל הוא כל הזמן בתנועה. הוא מפעיל המון לחץ על ההגנה, הוא משחק קשוח, תחרותי ועם המון תשוקה. אני חושב שזה מדבק וזה עוזר לשחקנים האחרים, בעיקר כשיש לנו כמה פצועים. הצירוף של עומרי היה נהדר עבורנו ואנחנו צריכים שהוא ימשיך לשחק ברמה גבוהה".

גם קווין מקהייל, שאימן את כספי ברוקטס בעונה שעברה, פרגן: "היו לו המון משחקים נהדרים אצלנו. הוא הכניס לנו מרץ בהרבה משחקים. הוא משחק באנרגיה גבוהה. בחור נהדר, חבר נהדר לקבוצה, כיף להיות בסביבתו".

בכתבה עצמה כותב ג'ונס: "כספי הוא שחקן הספסל שהקינגס חיפשו בנואשות בשנים האחרונות. הוא לא מודאג ממהלכים שנבנים עליו, יש לו ערמומיות, הוא עובד קשה ומייצר כמה שיותר מכל הזדמנות שהוא מקבל. הוא הפך במהרה לפייבוריט בקרב צוות המאמנים. בכל לילה הוא מביא את האנרגיות שלו לפרקט, לצד הניסיון".

ומה היה לכספי עצמו לומר על הסיטואציה? "אמשיך לשחק באותו סגנון ובאותה צורה. אני לא רוצה להתרגל לשחק 41 דקות בכל ערב, כי אני לא יודע מתי רודי יחזור ואני אשוב לתפקיד הקודם שלי בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully