וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודאמריקנה: ריבר פלייט ניצחה 0:1 את בוקה ועלתה לגמר

לאונרדו פיסקוליצ'י כבש את השער היחיד במשחק (16) ושלח את המיז'ונריוס לגמר המפעל על חשבון היריבה השנואה שלהם. בוקה קיבלה פנדל אחרי 17, אך החמיצה ושער חוקי שלה נפסל בהמשך

לאונרדו פיסקוליצ'י שחקן ריבר פלייט חוגג. AP
הגיבור הגדול. פיסקוליצ'י חוגג/AP

זה אומנם המפעל השני בלבד בחשיבותו בדרום אמריקה, אבל לכו תספרו את זה לריבר פלייט, שבתום מלחמה של 180 דקות העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לגמר הטורניר, אחרי ניצחון 0:1 קטן-ענק על היריבה המושבעת בוקה ג'וניורס בסופר-קלאסיקו הגדול מכולם.

המשחק הראשון, אותו אירחה בוקה, הסתיים ב-0:0 והאלפים שמילאו הלילה את המונומנטל חלמו רק על דבר אחד: ניצחון. לא משנה איך. אחרי 17 שניות של משחק, החלומות האלה כמעט הפכו לסיוט. ססאר מלי הוכשל ברחבה ובוקה קיבלה פנדל מדהים במהלך הראשון של המשחק. אלא שמרסלו בארוברו, ששמר על רשת נקייה במשחק הראשון, היה הגיבור הגדול גם הפעם והדף בצורה יפהפייה עם יד ימין את הבעיטה של עמנואל ג'יליוטי.

בוקה המשיכה ללכת קדימה והגיעה לעוד מצב מצוין, אבל השער היחיד נפל בצד השני. בדקה ה-16, ליאו ואניוני העביר כדור שטוח לרחבה ולאונרדו פיסקוליצ'י שלח פנימה. ג'יליוטי אמור היה להחזיר על מה שפספס, כאשר בדקה ה-30 הוא כבש מקרוב שער חוקי לחלוטין, שנפסל בשל טענה שגויה לנבדל. הקרב על הדשא נמשך עד לשנייה האחרונה, עם הזדמנויות גדולות משני הצדדים. חמש דקות בתוספת הזמן, דניאל דיאס איבד את הראש ובעט בטאו גוטיירס, הקולומביאני של ריבר. בלם בוקה ראה אדום ושם המשחק גם נגמר. בסיום, איך לא, פרצה מהומה לאחר שאחד מאוהדי ריבר קפץ לדשא והתקרב לשחקני בוקה. השוטרים הרחיקו אותו מהמקום, בעוד האצטדיון משתולל מאושר לאור הניצחון, השחקנים בוכים משמחה והזיקוקים נורים אל השמיים.

ריבר, שנמצאת גם בקרב על האליפות בארגנטינה, עולה לגמר הסודאמריקנה בפעם השנייה בתולדותיה והראשונה מאז 2003. היא תפגוש בגמר את אתלטיקו מדיין הקולומביאנית. המשחק הראשון ייערך בשבוע הבא (3/12), הגומלין שבוע לאחר מכן (10/12).

אוהדי ריבר פלייט. AP
אווירה מדהימה ביציעים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully