וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל, מנ' יונייטד וליברפול ניצחו. צ'לסי נעצרה

אחרי שלושה ניצחונות רצופים המוליכה נעצרה בסנדרלנד עם 0:0. וולבק העניק לתותחנים 0:1 על ווסט ברומיץ', ואן פרסי ורוני חגגו ב-0:3 של יונייטד על האל סיטי, 0:1 לליברפול על סטוק סיטי

חלוץ צ'לסי דייגו קוסטה (שמאל) מול שחקן סנדרלנד סנטיאגו ורג'יני (ימין). AP
נעצר בסנדרלנד. דייגו קוסטה/AP

שבוע עמוס מאוד עומד לעבור על קבוצות הפרמיירליג. המחזור ה-13 יצא לדרך היום (שבת) וכבר אחרי כמה ימים ייערך מחזור אמצע השבוע ובסופ"ש הבא, מחזור נוסף. במנת הפתיחה, ארסנל התארחה אצל ווסט ברומיץ' וניצחה 0:1. בהמשך גם מנצ'סטר יונייטד וליברפול ניצחו, אולם המוליכה צ'לסי נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופות עם 0:0 בסנדרלנד.

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. GettyImages
נזכר איך זה לא לנצח. טרי/GettyImages

סנדרלנד - צ'לסי 0:0

הדהרה של מוריניו וחבורתו נעצרה. אמנם צ'לסי טרם הפסידה העונה באיזושהי מסגרת וה-0:5 המוחץ בגלזנקירשן על שאלקה הבהיר שוב עד כמה היא חזקה, אבל המכונה של הכחולים לא הצליחה לנצח את החתולים השחורים, שהתאוששו יפה מהשמינייה שחטפו מסאות'המפטון ולא הפסידו כבר ארבעה מחזורים. בדקה ה-17 שחקני צ'לסי תפסו את הראש כשוויליאן בעט כדור אדיר מ-20 מטר שנעצר בקורה. סנדרלנד רשמה החטאה גדולה משלה בדקה ה-34, כשורג'יני שלח כדור למשקוף של קורטואה. דייגו קוסטה היה עצבני במהלך המשחק, וספג צהוב על מרפק ששלח לפניו של ווס בראון, בעקבותיו יחמיץ את המשחק נגד טוטנהאם באמצע השבוע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ווסט ברומיץ' - ארסנל 1:0

התותחנים יצאו מהמשבר עם ה-0:2 החשוב על דורטמונד בליגת האלופות, שהעלה אותם לשמינית הגמר, ועכשיו הם הצליחו לעצור רצף של שני הפסדי ליגה, שדרדרו אותם למרכז הטבלה. ארסנל שלטה במחצית הראשונה והייתה יכולה להרשית פעמיים אלמלא החמצות של ארון ראמזי ודני וולבק. במחצית השנייה ארסנל המשיכה לתקוף ובדקה ה-60 באה על שכרה. קאסורלה פרץ באגף שמאל, עבר את אחד ממגיני ווסט ברומיץ', הרים כדור למרכז הרחבה ושם דני וולבק ניתר גבוה ונגח פנימה את ה-0:1 של התותחנים. בדקה ה-81 ווסט ברומיץ' כמעט השוותה, אבל הכדור שנגח סיידו בראהינו נעצר במשקוף.

דני וולבק שחקן ארסנל (משמאל) חוגג שער עם אוליבייה ז'ירו. GettyImages
ארסנל חזרה לחגוג. וולבק עם ז'ירו/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - האל סיטי 0:3

ההתאוששות של מנצ'סטר יונייטד מפתיחת עונה לא טובה, נמשכת, הפעם עם ניצחון שלישי ברציפות. אנחל די מריה נפצע בשריר הירך האחורי ועזב את המגרש כבר בדקה ה-14, אבל כשוויין רוני ורובין ואן פרסי משחקים נגד האל סיטי, דברים טובים קורים. כריס סמולינג כבש ראשון בדקה ה-16, ואן פרסי בישל לרוני שער בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-42 והפציץ את השלישי בדקה ה-66. רוני עם שער שביעי בארבעה משחקים נגד האל סיטי, ואן פרסי עם שני שערים וארבעה בישולים ויונייטד בכושר מצוין.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני. GettyImages
בעיטה מדויקת שנעצרה ברשת. רוני/GettyImages

ליברפול - סטוק סיטי 0:1

ניצחון דרמטי לליברפול, שמוריד מעט את רמת הלחץ. המייטי רדז לא נראו טוב וגם לא היו רחוקים מספיגה כשבויאן נעץ את הכדור בקורה של סימון מיניולה, אבל גלן ג'ונסון הכריע את המשחק עם נגיחה מקרוב בדקה ה-85. ניצחון ראשון לליברפול אחרי חמישה משחקים בכל המסגרות, סטוק לא ניצחה באנפילד מאז 1959, גם לא הפעם.

משחקים נוספים

ווסטהאם - ניוקאסל 0:1
לווסטהאם: ארון קרסוול (56)

ברנלי - אסטון וילה 1:1
לברנלי: דני אינגס (87, פנדל). לאסטון וילה: ג'ו קול (38)

ק.פ.ר - לסטר סיטי 2:3
ל-ק.פ.ר: ווס מורגן (37, עצמי), לרוי פר (45), צ'רלי אוסטין (73). ללסטר: אסטבן קמביאסו (4), ג'ף שלאפ (67)

סוונסי - קריסטל פאלאס 1:1
לסוונסי: ווילפריד בוני (15). לפאלאס: מילה ידינאק (25, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully