וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מנהל הפועל פ"ת הוא החשוד בדריסת שוטרת

עופר צברי, שעובד במועדון ממלאבס במשך שנים רבות, נלכד בתום מרדף דרמטי בנתיבי איילון. המצוד החל לאחר ששוטרים הבחינו בו ככל הנראה מבצע עבירת מין בקטין. אנשי הקבוצה הגיבו בהלם

מנהל הפועל פתח תקווה דורון צברי החשוד בדריסת שוטרת מובא להארכת מעצרו, נובמבר 2014. ניב אהרונסון
חשדות חמורים. צברי מובא להארכת מעצרו/ניב אהרונסון

מנהל קבוצת הפועל פתח תקוה, עופר צברי, הוא האדם שנלכד אמש (חמישי) על ידי משטרת ישראל בתום מרדף דרמטי בנתיבי איילון. המרדף החל לאחר ששוטרים הבחינו בצברי ככל הנראה מבצע עבירת מין בקטין שעה שהשניים שהו ברכב. צברי ניסה להימלט מהמקום ובמהלך הבריחה דרס שוטרת.

המשטרה מייחסת לצברי עבירות של תקיפת שוטר, גרימת חבלה חמורה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וסיכון דרכים ונתיבי שיט.

מאמן הקבוצה, עידן בראון, שמע על האירוע מוואלה! ספורט ואמר: "אני בשוק, אני לא מאמין למה שאתה מספר. אי אפשר לתאר את ההלם שאני חש עכשיו, זה הדבר האחרון שיכולתי לחשוב עליו. אני לא יודע מה לעשות עם עצמי". בראון היה אחד מאלה שהגיעו לתמוך בצברי בבית המשפט הבוקר.

שחקן בכיר בקבוצה שמע אף הוא על התקרית מוואלה! ספורט ואמר: "בא לי לבכות. אני אצטרך עוד הרבה זמן כדי לעכל את הסיפור הזה".

כוחות גדולים של משטרה ניהלו את המרדף בנתיבי איילון לכיוון דרום אחר נהג החשוד שדרס שוטרת. בתום כשעתיים של מצוד, צברי, בן 54 מפתח תקוה, שנהג בג'יפ, נעצר. כוח יס"מ של מרחב איילון השתלט עליו במחלף חולות.

המרדף החל לאחר שהוא דרס שוטרת תנועה של משטרת מחוז תל אביב ברחוב הקוממיות בבת ים, סמוך לירידה לכביש המהיר. שוטר שהיה עמה ירה לעבר כלי הרכב שהחל להימלט מהמקום, וככל הנראה פגע בחלון האחורי שלו.

מתחקיר ראשוני עולה כי ניידת של משטרת התנועה הארצית הבחינה בכלי רכב שעורר את חשדם של השוטרים במחלף הקוממיות בכניסה לבת ים. כשהתקרבו השוטרים למכונית, הבחינו בנהג מבצע לכאורה עבירת מין בנוסע שהיה לצדו. יושבי כלי הרכב הבחינו בשוטרים, והנוסע הצליח להימלט. הנהג, בתגובה, דרס את השוטרת והחל בבריחה לכיוון ראשון לציון.

עדכון ראשון: 27.11, 22:36

מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי/ניב אהרונסון
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי/ניב אהרונסון
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי/ניב אהרונסון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully