וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של פלה: "הועבר לטיפול נמרץ, מצבו לא יציב"

בברזיל מודאגים מהדיווחים המגיעים מבית החולים בסאו פאולו, שם מאושפז כדורגלן העבר המיתולוגי עקב זיהום בגופו, שנגרם כתוצאה מניתוח שעבר בכליות. בית החולים: "נמסור מידע אם מצבו ישתנה"

פלה כדורגלן עבר. רויטרס
ברזיל עוקבת בדאגה. פלה/רויטרס

מצבו הרפואי של פלה ממשיך להדאיג את הברזילאים, והיום (חמישי) מדווחת התקשורת במדינה על הרעה במצבו. פלה מאושפז ביומיים האחרונים בבית חולים בסאו פאולו בעקבות זיהום שנוצר בגופו לאחר ניתוח להסרת אבנים בכליות שעבר לפני כשלושה שבועות. "פלה הועבר לטיפול נמרץ, ולפי צוות בית החולים מצבו לא יציב", נאמר בדיווחי התקשורת בברזיל.

פלה בית החולים "איזראליטה אלברט איינשטיין" בו מאושפז פלה מסר בהודעתו: "מצבו הרפואי של פלה לא יציב. כדי לתת לו את הטיפול הטוב ביותר העברנו אותו ליחידה לטיפול נמרץ, שם הוא מאושפז תחת פיקוח. בית החולים ימסור מידע אם מצבו ישתנה, שני רופאים אחראים ישירות על הטיפול בו, ומנהל בית החולים מפקח על הטיפול".

פלה פונה כבר החודש לאותו בית חולים ואושפז שם במשך יומיים בעקבות כאבים עזים בבטנו אך שוחרר לביתו אחרי שמצבו השתפר בצורה ניכרת. כדורגלן העבר האגדי חזר לבית החולים יממה לאחר שבנו אדיניו שוחרר מהכלא בברזיל כדי לערער על הרשעתו במכבסת כספים והעלמת מס. פלה, לדעת רבים גדול הכדורגלנים בכל הזמנים, נבחר על ידי פיפ"א כשחקן העשור והוועד האולימפי הבינלאומי בחר בו כאתלט העשור. ממשלת ברזיל הגדירה אותו כאוצר לאומי וכעת במדינה עוקבים בדאגה אחרי מצבו הרפואי.

פלה. AP
שלושה גביע עולם כשחקן. פלה במדי נבחרת ברזיל/AP

פלה נחשב על ידי רבים לכדורגלן הטוב בכל הזמנים. מספר 10 האגדי של הסלסאו הוביל את ברזיל לזכייה בשלושה גביעי עולם (1958, 1962, 1970) והוא הכדורגלן היחיד שרשם הישג כזה. פלה שיחק במשך רוב הקריירה שלו בסנטוס, שבמדיה זכה בתארים קבוצתיים ואישיים רבים. לאחר מכן עבר לקבוצת ניו יורק קוסמוס האמריקאית ושיחק בה עד פרישתו ממשחק פעיל. לאורך הקריירה שלו בקבוצותיו השונות הבקיע פלה למעלה מאלף שערים.

מאז פרישתו פלה עובד עם ארגונים כמו יוניצ"ף ועזר לפיפ"א לקדם את הכדורגל במדינות לא מפותחות. האיש שהפך את הכדורגלן הברזילאי לסחורה מבוקשת וגרם לאנשים ברחבי תבל להיקשר לברזיל, אמר שבכך הוא מרגיש שהוא מחזיר מעט לענף שנתן לו את תהילת העולם לה זכה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully