וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את הרטה ברלין, שלושער להונטלאר בשאלקה

שער נהדר של אריאן רובן (27) סידר לבווארים ניצחון עשירי ב-13 מחזורי ליגה. החלוץ ההולנדי כבש את השלושער הרביעי שלו בבונדסליגה והגיע ל-100 שערים ברויאל בלוז, שניצחו 1:4. לברקוזן-קלן 1:5

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן (שני משמאל) עם צ'אבי אלונסו. Stuart Franklin, GettyImages
איזה שער נהדר. רובן/GettyImages, Stuart Franklin

המחזור ה-13 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם ה-1:4 הגדול של שטוטגרט מול פרייבורג בחוץ, ונמשך היום עם חמישה משחקים נוספים. באיירן מינכן ניצחה 0:1 את הרטה ברלין, לברקוזן חזרה מפיגור ל-1:5 על קלן, שאלקה הביסה 1:4 את מיינץ ו-ורדר ברמן חגגה עם 0:4 על פאדרבורן. אוגסבורג חזרה מפיגור ל-1:3 על המבורג המסובכת. הופנהיים ניצחה במשחק רב שערים 3:4 את האנובר. מפה לשם, ובעקבות הניצחון הגדול של ורדר ברמן, דורטמונד ירדה למקום האחרון והיא עם 11 נקודות בלבד. מחר, תשחק סגנית האלופה בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט.

אוהדי באיירן מינכן. רויטרס
אוהדי באיירן סיפקו לשחקנים שלהם קבלת פנים מרשימה/רויטרס

הרטה ברלין - באיירן מינכן 1:0

אחרי ההפסד הדרמטי למנצ'סטר סיטי במחזור ליגת האלופות במהלך השבוע, הצליחו הבווארים לחזור לנצח בליגה. באיירן מינכן עשתה את שלה עם 0:1 על הרטה ברלין בבירה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-33, עשר יותר משל וולפסבורג השנייה, שתפגוש מחר את מנשנגלדבאך. הקבוצה של פפ גווארדיולה עכשיו עם עשרה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בליגה.

אריאן רובן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-27 ולאחר מהלך קבוצתי נהדר. זה התחיל עם מסירת עומק של פרנק ריברי, שמצאה את מריו גצה. הקשר הגרמני הכניס לתומאס מולר שהשאיר בעקב לקשר ההולנדי, שבעט מ-20 מטר חזק ולפינה כדי לקבוע 0:1. באיירן מינכן, אגב, ספגה שלושה שערי ליגה בלבד עד כה, והשוותה את השיא של שטוטגרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הקאן צ'לאנוילו שחקן לברקוזן (שמאל) עם קארים בנזמה. Sascha Steinbach, GettyImages
צ'לאנוילו ובלארבי חוגגים/GettyImages, Sascha Steinbach

לברקוזן - קלן 1:5

הקבוצה של רוג'ר שמידט עם ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי ההפסד הביתי למונאקו בליגת האלופות באמצע השבוע. לברקוזן ניצחה 13 את קלן בדרבי לאחר שחזרה כבר מפיגור. קארים בלארבי (26 ו-90) לאחר שניצל הדיפה לא מספיק טובה של השוער הורן ועם הקפצה נהדרת מקרוב, הקאן צ'לאנוילו בכדור חופשי אדיר (61) ויוסיפ דרמיץ' בבעיטה מקרוב (79) ו-וולה אדיר (89) כבשו לבאייר, בעוד מתיאס להמאן העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה הרביעית עם פנדל מוצלח. בעקבות הניצחון, עלתה לברקוזן אל המקום השלישי עם 23 נקודות, קלן במקום ה-11 עם 15 נקודות.

שאלקה - מיינץ 1:4

הרויאל בלוז ממשיכים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב: להיות לא יציבים. אחרי התבוסה המביכה מול צ'לסי, 5:0 ביום שלישי האחרון בליגת האלופות, הביסה שאלקה 1:4 את מיינץ. קלאס יאן הונטלאר כבש שלושער נהדר (9, 25 ו-61), מה שהיה השלושער הרביעי שלו בבונדסליגה והוא השווה שיאים הולנדים של אריאן רובן ורוי מקאי, שבעצמם כבשו ארבע פעמים שלושער בבונדסליגה. כמו כן, הונטלאר גם הגיע ל-100 כיבושים בכל המסגרות בשאלקה. טרנקילו בארנטה (54) השלים את הרביעייה, בעוד שינג'י אוקזאקי רק צימק זמנית (44).

משחקים נוספים:

פרייבורג - שטוטגרט 4:1
לפרייבורג: ולדימיר דרידה (42). לשטוטגרט: מרטין הארניק (31, 76), קרלוס גרואסו (52), טימו ורנר (68)

ורדר ברמן - פאדרבורן 0:4
לברמן: זלטקו יונוזוביץ' (10), דאבי זלקה (48), פין בארטלס (50), לבנט אייצ'יצ'ק (80)

אוגסבורג - המבורג 1:3
לאוגסבורג: חליל אלטינטופ (50), ראול בובאדיז'ה (62), פול פרהאג (70)

הופנהיים - האנובר 3:4
להופנהיים: פירמין שווגלר (19), קווין פולנד (37), אויגן פולנסקי (59), ניקלאס שולה (63). להאנובר: לארס שטינדל (43 ו-86), חוסלו (52)

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה (שמאל). Lars Baron, GettyImages
איזה חלוץ גדול. הונטלאר חוגג עם חברים/GettyImages, Lars Baron

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully