וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקרית הנגיחה: ברנדאו ירצה מאסר למשך חודש

חלוץ באסטיה שהורחק למשך חצי שנה מהמגרשים בעקבות האירוע שהסעיר את צרפת עם הנגיחה באפו של טיאגו מוטה ישלם גם 20 אלף יורו. ייתכן שעונש המאסר יומר לעבודות שירות

שחקן פריס סן ז'רמן טיאגו מוטה, שחקן באסטיה ברנדאו. טוויטר, צילום מסך
האירוע המביך/צילום מסך, טוויטר

חלוץ באסטיה, ברנדאו, ירצה עונש מאסר בפועל למשך חודש בעקבות האירוע החמור שבמסגרתו הוא נגח באפו של שחקנה של אלופת הליגה הצרפתית פריס סן ז'רמן, טיאגו מוטה. כזכור, השחקן הושעה למשך חצי שנה במהלך חודש ספטמבר בעקבות האירוע האלים במשחק בין שתי הקבוצות וכעת בית המשפט החליט גם לקנוס אותו בסכום של 20 אלף יורו.

התובע הצרפתי במשפטו של השחקן דרש כי ברנדאו ירצה עונש מאסר למשך שמונה חודשים, אבל במקום זאת בית המשפט החליט להסתפק בעונש מופחת יותר. למרות הדברים, כבר בשלב הזה עולים דיווחים לפיהם עונש המאסר בפועל יומר בעבודות שירות, מה שיסייע לשחקן להימנע מהעונש הכבד ועל כן השחקן לא צפוי לערער.

צפו בתקרית הנגיחה

כזכור, ברנדאו, שידוע כשחקן חם מזג, ניגש לקשר פריס לאחר המשחק במנהרת השחקנים ולעיני כל השחקנים, צוות השיפוט ואנשי התקשורת נגח במוטה ששבר את אפו ורק התערבות של האנשים מסביב מנעה ממנו להכות בחזרה את הברזילאי, שנס לחדר ההלבשה של קבוצתו. בין השניים האלה זורם דם רע כבר תקופה ארוכה וכנראה שהברזילאי רצה לסגור חשבון עם האיטלקי וגם הצליח. בצרפת הייתה סערה בעקבות המקרה הזה ואיתה דרישה להרחיק את השחקן למשך כל החיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ברנדאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully