וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס ורמאלן ינותח ולא ישחק עוד העונה

בספרד מדווחים כי הבלם הבלגי שנרכש תמורת 15 מיליון ליש"ט במהלך הקיץ ייעדר במשך חמישה חודשים על אף שרופא פיני שטיפל בעבר בג'ונתן וודגייט מנסה לקצר את זמן ההחלמה

תומאס ורמאלן במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
שיחק רק 72 דקות במשחק ידידות. ורמאלן/GettyImages

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, תומאס ורמאלן שהוחתם הקיץ בברצלונה, יעבור ניתוח שיגרום לו לסיים את העונה. כזכור, הבלם הבלגי הוחתם אצל הקטלאנים אחרי שברצלונה שילמה תמורתו 15 מיליון ליש"ט לארסנל כדי לייצב את חוליית ההגנה, אבל זמן קצר לאחר החתמתו התברר שהבלגי סבל משלל פציעות בשנה האחרונה והוא בעיקר סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי.

בספרד מדווחים כי ישנם 99 אחוז סיכויים לכך שורמאלן יאלץ לעבור ניתוח, מה שיגרום לו להיעדר בחמשת החודשים הקרובים. רופא פיני שמעורב בהליך הרפואי עדכן כי השחקן עצמו כמו גם בארסה לקחו שהות קצרה כדי להחליט כיצד להמשיך. מדובר ברופא שטיפל בעבר בג'ונתן וודגייט שטוען כי יוכל לקצר את משך ההחלמה של הבלגי.

כזכור, ורמאלן נפצע במשחקה של נבחרת בלגיה מול רוסיה לפני חמישה חודשים במונדיאל. לאחר שהוא הוחתם, הצהיר אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי של בארסה, כי הוא "מוכן לפעולה", אבל מאז שהצטרף ורמאלן שיחק 72 דקות בלבד במשחק ידידות ועדיין אין לו דקת משחק רשמית במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully