וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאטה: "ההגנה שלנו כל הזמן מתחלפת, לאינזאגי יש הרבה מה לשפר"

בלם מילאן העביר ביקורת קשה על המאמן בעקבות חמש תוצאות התיקו הרצופות שהצניחו את הקבוצה למקום השביעי: "כדי להגיע לפורמה טובה, אתה חייב המשכיות ואין את זה"

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
בינתיים אין להם יותר מדי סיבות לחגוג/רויטרס

משהו לא עובד במילאן, ועכשיו הביקורת אצל הרוסונרי מתחילה להישמע מתוך המערכת כאשר הקולומביאני כריסטיאן ספאטה השמיע דברים קשים כנגד המאמן פיפו אינזאגי בעקבות מדיניות הרוטציה שהוא מנהיג. "כדי להגיע לפורמה טובה, אתה חייב המשכיות", אמר הבלם. "אין לי את זה. זו סיטואציה קשה להתמודד איתה כשאתה משחק משחק אחד כשאתה קרוב לוודאי לא תשחק במשחק הבא".

ספאטה המשיך וביקר: "צריך להיות כנים, למרות שאני מבין שקשה להתמודד עם 28 איש. אינזאגי עושה עבודה טובה. כמו כולנו ברור שיש הרבה דברים שהוא יכול לשפר, אבל הוא יחזיר אותנו שוב לצמרת. אני מקווה שאני אוכל בקרוב לחזור לשחק מכיוון שכשאתה בחוץ קשה לך להיכנס לקצב. עכשיו אנחנו חייבים להתחיל לנצח מכיוון שרק באמצעות ניצחונות אפשר יהיה להגיע לליגת האלופות".

על הקשיים של מילאן הוסיף השחקן: "יש לנו קושי מסוים מכיוון שהחלפנו הרבה שחקנים והרבה מערכים. אני חושב שאנחנו הכי מסוכנים במערך של 3-3-4. ההגנה כמעט אף פעם לא אותו הדבר, וכשאתה מחליף סגל, זה קשה למצוא את האיזון הנכון. אנחנו סופגים הרבה מאוד שערים מכיוון שצמד הבלמים כל הזמן מתחלף. אני יודע שבעצמי עשיתי דברים לא טובים. בפאלרמו למשל הכול הלך רע. אני יודע שיש לי הרבה מה לשפר, אבל אין לי ספק ביכולות שלי".

כריסטיאן ספאטה, נבחרת קולומביה. GettyImages
המשפטים שאמר בטח לא יעזרו לו לשחק יותר. ספאטה/GettyImages
"פרננדו עוזר לנו מבחינה הגנתית, הוא עובד קשה ורץ. מריו יותר דאג לעצמו. אנחנו עובדים היטב גם בלעדיו"

ספאטה התייחס לפרננדו טורס והשווה בינו לבין מריו באלוטלי: "פרננדו עוזר לנו מבחינה הגנתית, הוא עובד קשה ורץ. מריו יותר דאג לעצמו. אנחנו עובדים היטב גם בלעדיו". כזכור, מילאן לא ניצחה בליגה מאז ה-19 באוקטובר וצנחה עד למקום השביעי בטבלה וסיימה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה בתיקו.

* התקשורת הרוסית דיווחה כי מספר שחקנים של רומא נצפו במועדון חשפנות במוסקבה אחרי התיקו 1:1 מול צסק"א ביום שלישי. האתר "Super.ru" פרסם תמונות של שחקני הקבוצה האיטלקית, שם נטען כי מרקו בוריילו ודניאלה דה רוסי היו בין השחקנים שנתפסו בעדשה, על אף שאחרי עימות של השחקנים עם הצלם - הוא נאלץ למחוק עוד תמונות "מפלילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully