וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: גמר אליפות ישראל בספינות מפרש

גמר אליפות ישראל לסירות מפרש. הפורום לקידום השיט בישראל,
גמר אליפות ישראל לסירות מפרש/הפורום לקידום השיט בישראל

מרינה תל אביב תארח ב-29.11 בשעה 18:00 את גמר אליפות ישראל לספינות מפרש. כ-70 ספינות משתתפות באליפות המתקיימת זו השנה העשרים. במהלך האליפות מתחרים כלי שיט במספר קטגוריות ועליהם לעבור מספר רב של מיילים ימיים בעזרת מפרשים בלבד תוך הפגנת מקצוענות רבה בתחום השיט.

עופר דובנוב ,מנהל מרינה תל אביב, ציין כי זו גאווה גדולה מאד לארח אליפות יוקרתית זו. מרינה תל אביב חרטה על דגלה להוות מוקד מרכזי בישראל בתחום השייט העממי התחרותי והחינוכי יחדיו. יו"ר פורום השייט, איזי סויסה, ציין כי התחרות השנה הנה בסימן מצוקת העגינה. עוד הסביר סויסה כי המרינות בישראל בתפוסה מלאה, למעלה מ-100% ממקומות העגינה הקיימים בישראל תפוסים על יד בעלי ספינות מכל הסוגים . יש נתונים המעידים על מאות שייטים ישראליים המחזיקים את הספינות שלהם בחול והמשמעות של זה היא כספים רבים שיוצאים לחו"ל במקום להישאר בתוך מדינת ישראל.

מרינה תל – אביב, הוקמה בתחילת שנות השבעים והייתה המרינה הראשונה בישראל. תחילה נבנו הרציפים, הוקמו תשתיות חשמל ומים ובהמשך החלו לעגון בה סירות ויאכטות.עם השנים הלכה והתפתחה המרינה תל – אביב, בהתאם לצמיחתו והתפתחותו של תחום היכטות והשיט העולמי במהלך שנת 2010 נבנתה מרינה תל אביב מחדש– ועברה שיפוץ יסודי, הן בתחום היבשתי, תשתיות חשמל ומים, והן בתחום הימי, החלפת רציפים ותשתיות ימיות לעגינה. הותקנו רציפים צפים מהמתקדמים בעולם, מערכות ונקודות חשמל חדשות זמינות וחסכוניות ביותר. שובר הגלים שופץ למניעת כניסת גלים בסערות ועל גביו נבנתה טיילת חדשה לרווחת התושבים והתיירים הרבים המגיעים לאזורינו.

  • עוד באותו נושא:
  • שיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully