וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: הושקה קבוצת רכיבה עם פטר סגאן

הרוכב הסלובקי שכיכב בשנה שעברה בטור דה פראנס חנך את קבוצת האופניים המקצוענית והבינלאומית הראשונה בישראל: "המטרה להביא את הרוכבים לתחרויות הגדולות בעולם"

רוכב האופניים פיטר סגאן עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. דוברות עיריית ירושלים,
תחילתה של ידידות מופלאה. סגאן עם ברקת/דוברות עיריית ירושלים

כוכב הטור דה פראנס, פטר סגאן, השיק היום (רביעי) את קבוצת רכיבת האופניים המקצוענית והבינלאומית הראשונה בישראל. הכוכב הסלובקי, שישמש גם כמנטור של הרוכבים הצעירים בקבוצה הגיע אתמול לישראל כדי להשיק את הקבוצה בישראל. היום נערכה מסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. עוד לפני כן ערך ברקת לסגאן ולחברי הקבוצה סיור אופניים מקיף באתרי התיירות המרכזיים בירושלים. הדבוקה דיוושה יחדיו במשך שעה שלמה במזג אוויר סוער עד לחומות העיר העתיקה ומגדל דוד.

סגאן אמר במסיבת העיתונאים: "אני שמח מאוד מהפרויקט ונרגש מכך שהקבוצה החדשה בחרה דווקא בי כדי לעמוד בראשה. המטרה הגדולה היא להביא את הרוכבים בקבוצה המקצוענית החדשה בישראל לתחרויות הגדולות ביותר בעולם. אני רואה בכך הזדמנות ואתגר גדול להביא את הרוכבים הללו לצמרת ענף האופניים העולמי".

סגאן, שהיה נרגש מביקורו הראשון בירושלים, העניק לברקת את החולצה המקורית שלו ממרוץ הטור דה פרנס האחרון שבו הוא השתתף בשנה שעברה. ברקת ציין: "העיר ירושלים שמחה לארח את כוכבי הטור דה פראנס. לפני כשלוש שנים אירחנו את אלברטו קונטאדור וכעת אנו מארחים את פטר סגאן, שני רוכבי האופניים הטובים בעולם בשנים האחרונות. לראות את רוכבי האופניים הטובים בעולם רוכבים אל מול נופי העיר העתיקה זהו מחזה מרגש ומיוחד. אני מברך על היוזמה להקמת קבוצת רכיבת אופניים מקצוענית-בינלאומית, מאחל הצלחה לרוכבים ולקבוצה ומאמין שישובו לקחת חלק במרוצי אופניים בבירה כאלופים".

קבוצת רוכבי האופניים המקצוענית הראשונה בישראל יצאה לדרך כחלק ממיזם ספורטיבי חברתי פורץ דרך. החזון של הקבוצה הוא לסייע לרוכבים ישראלים ולרוכבים בינלאומיים אחרים ממדינות ללא תרבות רכיבה מפותחת להגיע לטור דה פראנס. רן מרגליות, אלוף ישראל לשעבר ברכיבה והישראלי הראשון שרכב בקבוצת "פרו טור" שהציג את רוכבי קבוצת סקליינג אקדמי, הוסיף: "הרוכבים הללו שעומדים כאן לפניכם עובדים קשה ומשקיעים את הימים הטובים ביותר של חייהם באימוני אופניים. אני מודה לראש העירייה על תמיכתו הרבה בקבוצה שלנו. היה לנו חשוב מאוד לבחור רוכבים צעירים עם פוטנציאל שיוכלו להשתלב בקבוצה מעבר ליכולות הפיזיות והכישרון הטמון בהם. חזרנו ממחנה אימונים במנרה שם הרוכבים ניסו להגיע לקצה גבול היכולת שלהם. אנו מאוד מאמינים בקבוצה ורוכבים קדימה להצלחה". לאחר מסיבת העיתונאים השתתף סגאן במרוץ ראווה חגיגי שהתקיים אל מול חומות העיר העתיקה בהשתתפות כל רוכבי קבוצת סקלינג אקדמי וכן רוכבי העילית של ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • פטר סגאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully