וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "הראנו אופי מצוין, זה משחק שנותן לנו הרבה ביטחון"

מנג'ר ליברפול שמח משום מה מהתיקו החלש עם לודוגורץ. רונאלדו השתווה לראול וכבש ב-12 משחקי החוץ האחרונים של ריאל באירופה, בנזמה לא מפסיק לבשל לו, הישג גם למנדז'וקיץ': כל המספרים

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מבקיע מול באזל. רויטרס
לא מפסיק להבקיע בחוץ. רונאלדו/רויטרס

מספרי הערב

* כריסטיאנו רונאלדו כבש ב-12 משחקי החוץ האחרונים של ריאל מדריד בליגת האלופות.

* בסך הכל, רונאלדו כבש 37 שערים במשחקי חוץ בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה.

* עוד על קצב הכיבושים של CR7? מתוך 19 משחקים רשמיים העונה, הוא כבש ב-16 מהם.

* רונאלדו עדיין רחוק מלכבוש את שיא השערים לשחקן ריאל מדריד בליגת האלופות. ראול מקדים אותו בקטגוריה זו, עם 66 שערים לעומת 56 של הפורטוגלי.

* קרים בנזמה, שבישל לכריסטיאנו רונאלדו את הראשון, הוא המבשל הכי פורה בליגת האלופות מאז שהסתיימה עונת 2012/13.

* בנזמה בישל לכריסטיאנו רונאלדו תשעה שערים בליגת האלופות, יותר מכל שחקן אחר בעבר.

* סרחיו ראמוס ספג את הכרטיס הצהוב ה-25 שלו בליגת האלופות. רק לג'נארו גאטוסו (28), צ'אבי אלונסו (28) ופול סקולס (36) יש יותר.

* שחקני באזל עלו למשחק הערב עם 95 הופעות, כוללות, בליגת האלופות. לרונאלדו היו 107.

* השער של יאיא סאנוגו מארסנל בדקה השנייה היה הספיגה הכי מהירה של דורטמונד בליגת האלופות אי פעם.

* כמו כן, היה זה השער הכי מהיר שהובקע על ידי שחקן צרפתי מאז 2003/04 (72 שניות).

צפו במהלך המדויק של ריאל מדריד

יאיא סאנוגו חוגג עם אלכס אוקסלייד צ'מברליין. GettyImages
מברוק. סאנוגו חוגג/GettyImages

* ליברפול שמרה על שער נקי פעם אחת בלבד בעשרת משחקי ליגת האלופות האחרונים שלה.

* ריקי למברט הפך לחלוץ האנגלי הראשון שמבקיע במדי ליברפול לראשונה מאז נובמבר 2007, אז עשה זאת פיטר קראוץ'. עד הערב, סטיבן ג'רארד כבש את 11 השערים ה"אנגלים" של המייטי רדז באלופות.

* הרצף של ראול גרסיה נמשך: כשהבקיע, לאתלטיקו מדריד מאזן של 31 ניצחונות, שש תוצאות תיקו ואפס הפסדים.

* אלכסיס סאנצ'ס הלוהט כבש את שערו העשירי בעשרת משחקיו האחרונים בכל המסגרות (ארסנל ונבחרת צ'ילה).

* בברצלונה, אלכסיס צריך היה 24 משחקים כדי להגיע לשלושה כיבושים באלופות. בארסנל יש לו שלושה שערים בחמשת משחקיו האחרונים באירופה.

* מריו מנדז'וקיץ' הפך לשחקן אתלטיקו מדריד הראשון שכובש שלושער בליגת האלופות.

* כל שעריו הערב הובקעו בראש. לאף שחקן אחר בליגת האלופות העונה אין יותר משני שערים בראש.

* בפעם השנייה בתולדות ליגת האלופות, קיבלנו מחזור עם שלושה שלושערים (אמש: מסי ואגוארו, הערב: מנדז'וקיץ').

עוד באותו נושא

אלופות: הצגה לאתלטיקו, ניצחון ליובנטוס, רונאלדו השתווה לראול

לכתבה המלאה
שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
לוהט. אלכסיס/GettyImages

ליברפול דווקא מרוצה

ליברפול היתה קרובה לניצחון בבולגריה אבל ספגה לקראת הסיום מול לודוגורץ, סיימה ב-2:2 והסתבכה מאוד: רק ניצחון במחזור הסיום על באזל יעלה את המייטי רדז לשלב הבא. למרות התיקו המאכזב, המנג'ר ברנדן רוג'רס דווקא היה מרוצה: "הראנו אופי מצוין, לחזור מפיגור שער מוקדם - צריך קבוצה מאוחדת כדי לעשות את זה. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהשער בסיום. נצטרך לנצח את המשחק האחרון מול באזל, ובתחילת הקמפיין בכל מקרה הסתכלנו על המשחק הזה כעל משחק המפתח. היה מאמץ מצוין של השחקנים שלי. זה משחק שנותן לנו הרבה ביטחון, כי שיחקנו נגד קבוצה טובה שהפתיעה הרבה קבוצות העונה".

ג'ורדן הנדרסון, שכבש את השני, אמר בסיום: "ידענו שזה יהיה משחק קשה, לודוגורץ קבוצה טובה מאוד טקטית, אבל הראינו אופי יוצא מהכלל במשחק שלנו. היינו מסוכנים בהתקפות המתפרצות והיינו הקבוצה הטובה יותר הערב. זה מאכזב לספוג שער שוויון כל כך מאוחר. היו הרבה דברים חיוביים במשחק שלנו הערב, אבל עדיין יש לנו דרך ארוכה לעשות כדי להיות איפה שאנחנו רוצים להיות".

ריקי למברט, החלוץ שכבש את השער הראשון לקבוצה אמר בסיום: "זו היתה הפעם הראשונה שאני פותח במשחק בליגת האלופות וזה היה נחמד לכבוש. אנחנו הרוסים מהגול שחטפנו לקראת הסיום, אבל בסך הכל ההופעה שלנו היתה טובה היום. ענינו לביקורות שהפנו נגדנו אחרי ההפסד מול קריסטל פאלאס. היינו קרובים מאוד לניצחון. נתנו הצגה טובה ועכשיו אנחנו חייבים לתת תצוגה אפילו טובה יותר ביום שבת".

שחקני ליברפול מאוכזבים. GettyImages
בצרות צרורות. ליברפול/GettyImages

עוד פציעות בארסנל

ארסנל הבטיחה מקום בשמינית אחרי 0:2 נינוח על דורטמונד. החדשות הרעות: לרשימת הפצועים הארוכה הצטרפו מיקל ארטטה, שנפצע בשוק, ויאיא סאנוגו, שסובל מפציעה בשרירך הירך האחורי. ארסן ונגר אמר בסיום כי פציעתו של הקשר הספרדי "נראית חמורה", ועדיין לא ברור כמה זמן יחמיץ. על ההעפלה עצמה אמר ונגר: "זה לא קל להיות כל כך יציב ואני גאה, לקבוצה מגיע הרבה קרדיט".

פר מרטסאקר אמר בסיום: "למשך 95 דקות שיחקנו סולידי וזה היה המפתח. אחרי המשחק מול מנצ'סטר יונייטד חזרנו לעצמנו מבחינה מנטלית, ובגדול".

בצד השני, אילקאי גונדואן אמר על כך שקבוצתו איבדה את מאזנה המושלם: "רצינו להיות מאוד מוכנים בדקות הראשונות, אבל ארסנל השתלטה לגמרי על המשחק בעשר דקות הפתיחה. במחצית השנייה משהו היה חסר לנו. זה היה הפסד ראוי".

מאמן ארסנל ארסן ונגר. AP
מה יהיה עם מכת הפציעות? ונגר/AP

יובנטוס לא תסתפק בתיקו מול אתלטיקו

יובנטוס נמצאת עם רגל וחצי בשמינית הגמר אחרי 0:2 על מאלמו. מאמנה, מסימיליאנו אלגרי, אמר בסיום: "בסיבוב הבא נפגוש קבוצה שהיתה קרובה לזכות בליגת האלופות אשתקד, כך שיהיה משחק נהדר. נצטרך הופעה מצוינת כי אנחנו צריכים תוצאה חיובית כדי לסיים את שלב הבתים".

קלאודיו מרקיזיו הוסיף: "הלחץ של מאלמו השפיע עלינו במחצית הראשונה אבל השתפרנו במחצית השנייה והשגנו שלוש נקודות מאוד חשובות. עכשיו נחכה למשחק מול אתלטיקו בידיעה שתיקו יספיק לנו לעלות, אבל אנחנו רוצים לנצח ולסיים ראשונים".

פרננדו יורנטה, יובנטוס, חוגג. AP
תיקו יבטיח לו העפלה במחזור הסיום. יורנטה/AP

ריאל מדריד ממשיכה להיות מושלמת

ריאל מדריד עשתה את שלה עם 0:1 קטן בבאזל והעלתה ל-15 את רצף הניצחונות המטורף שלה. כריסטיאנו רונאלדו כבש את שער הניצחון והשתווה לראול עם 71 שערים בליגת האלופות. קרלו אנצ'לוטי מאמן הבלאנקוס לא שמח במיוחד מההופעה של קבוצתו: "לא שיחקנו טוב כמו שאנחנו בדרך כלל משחקים. היינו מעט יותר איטיים, אבל שמרנו טוב והיינו מרוכזים. באזל שיחקה עם הרבה לב. הם היו מאוד אינטנסיביים והפעילו עלינו לחץ במחצית השניה. אני חושב שכרגע באזל טובה יותר מליברפול, אני חושב שיש להם יתרון קל במחזור האחרון".

קיילור נבאס, שפתח בשער במקום איקר קסיאס ורשם הופעת בכורה בליגת האלופות, אמר: "צריך לנצל הזדמנויות. אני רגוע, אני עובד קשה ולאט לאט מקבל הזדמנויות. אני רוצה להיות מוכן כשאקבל הזדמנות לשחק, כולם רוצים לשחק יותר. המאמן אמר לי היום שאני הולך לשחק, אבל לאורך כל השבוע אני מתאמן כאילו אפתח. אני מנסה ללמוד מקסיאס".

ראול גרסיה, שנתן את האות ל-0:4 הקליל של אתלטיקו מדריד על אולימפיאקוס, אמר בסיום: "הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו ממשיכים לנצח ולשחק טוב. תמיד קשה יותר בתחילת העונה, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ואנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully