וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו מתקצרים, נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח"

מאמן מכבי תל אביב סיפר שבנוסף לרנדל, גם מאריץ' ככל הנראה לא יתלבש מול צסק"א (ה', 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט). על פארגו: "זו לא סדרת חינוך, זה מהלך מקצועי שעובד כרגע"

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. יוסי ציפקיס
יותר מדי פצועים, אבל הוא לא מחפש תירוצים. גודס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים מסכמת לקראת המשחק החשוב מול צסק"א מוסקבה מחר (חמישי 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט). הצהובים יחסרו גם במשחק הזה את בריאן רנדל וגיא פניני הפצועים, כשמנגד הרוסים, שהביסו את מכבי תל אביב 80:99 במפגש הקודם במוסקבה, יחסרו את הרכז המוביל שלהם מילוש תיאודוסיץ' הפצוע.

"משחק מאוד מעניין נגד קבוצה שנמצאת בפורמה מאוד גדולה - 12 ניצחונות רצופים בהפרשים מאוד גדולים", אמר גיא גודס. "מבחינתנו זה אתגר גדול. רנדל לא ישחק מחר, גם מאריץ' באימון בוקר לפני יומיים קיבל חבלה בירך, הוא לא התאמן אתמול וגם הוא בספק למחר. אנחנו מתקצרים, נהיה תשעה שחקנים, וזה אתגר רציני. נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח. ניצחון פה, או ניצחון באחד המשחקים הבאים, ונבטיח את ההעפלה לטופ 16. כמעט בכל עמדה לצסק"א יש שחקנים עם ניסיון, ואנחנו קצרים, אבל אני בטוח שנעשה את המקסימום".

"בלי תאודוסיץ' זה משחק אחר, הוא עושה מהלכים שאחרים לא עושים", הוסיף גודס. "גם בלעדיו יש לצסק"א את האיכות, את קבלת ההחלטות, את הניסיון. הם מצאו את הכימיה מהר מאוד, הם משחקים כדורסל מאוד מרשים ונראים פנטסטי".

על ג'רמי פארגו, שיפגוש שוב את האקסית, אמר המאמן: "ג'רמי התרגש מאוד במשחק הראשון במוסקבה, הוא לקח את זה אישי. אני בטוח שהיום הוא במקום אחר. כולם מבינים את החשיבות של המשחק הקבוצתי שאנחנו צריכים מחר, כי בבודדים לא נוכל לנצח. זה שהוא עולה מהספסל זו לא סדרת חינוך, זו החלטה מקצועית שעובדת כרגע. מבחינתי לא משנה מי פותח בחמישייה. זו קבוצת כדורסל".

גודס נשאל על נושא הרכש והשיב: "עדיין לא מצאנו חיזוק, אנחנו לא רוצים לקחת החלטות פזיזות. אנחנו רוצים למצוא את השחקנים המתאימים".

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. יוסי ציפקיס
בסופו של דבר זו קבוצה. פארגו/יוסי ציפקיס

צסק"א מגיעה למשחק כאחת משלוש הקבוצות שעדיין לא הפסידו העונה ביורוליג, עם מאזן 0:6. בשבוע שעבר מחצה האלופה הרוסית 66:95, ועשתה זאת ללא כוכבה הגדול מילוש תאודוסיץ' הפצוע, שייעדר גם מחר. ארון ג'קסון שהיה מצוין נגד הגרמנים אמור לפתוח שוב כרכז, בעוד נאנדו דה קולו יעלה מהספסל.

"אנחנו לא שוכחים שנשחק מול האלופה המכהנת ואנחנו מצפים למשחק קשה באווירה המצוינת בנוקיה", אמר המאמן דימיטריס איטודיס. "מכבי משחקת טוב בזמן האחרון, פארגו ואוחיון טובים, לנדסברג קולע זריקות גדולות והיינס מוסיף עוד איום. נעבוד קשה על השגת הניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ארון ג'קסון צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
האיש המרכזי בהיעדרו של תאודוסיץ'. ג'קסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully