וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ירושלים על סף הדחה עם הפסד 69:67 לוולגוגרד

האדומים ירדו למאזן 6:1 במקום האחרון בבית ה' ביורוקאפ, וזקוקים לנס כדי להעפיל לשלב הבא. הרוסים השלימו ניצחון כפול על דני פרנקו, ברייסי רייט היה נקודת האור היחידה (24 נקודות, כולל ה-9 האחרונות)

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
כוכב אחד לא מספיק. ברייסי רייט/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים על סף הדחה מהיורוקאפ. האדומים המשיכו להציג יכולת מאכזבת במשחקים באירופה, כשנחלו הפסד נוסף הערב (רביעי), שישי העונה, עם 69:67 לוולגוגרד הרוסית. הקבוצה של דני פרנקו, שמשייטת בליגת העל אך לא מצליחה לשכפל את אותה יכולת למשחקים באירופה, זקוקה כעת לנס כדי להעפיל לשלב 32 האחרונות במפעל השני בחשיבותו ביבשת. העונה שהחלה ברעש גדול, עם אספירציות להעפיל ליורוליג מטורניר המוקדמות, עומדת להסתיים במפח נפש גדול עם הדחה כבר בשלב הבתים ביורוקאפ.

ברייסי רייט שוב היה נקודת האור היחידה בירושלים, עם 24 נקודות כולל התשע האחרונות (11 נקודות ברבע האחרון), אך האדומים שוב הציגו קליעה איומה מבחוץ, סיימו עם שלשה אחת בלבד, ונכנעו לרוסים, שלא הרשימו בעצמם. דונטה סמית' סיים עוד משחק בינוני עם 10 נקודות, והחטאה מרגיזה חצי דקה לסיום, שיכולה הייתה להשוות את התוצאה. פופס מנסה בונסו ערך הופעת בכורה פושרת במדים החדשים, עם שתי נקודות (0 מ-1 מהשדה, 2 מ-4 מהקו) ושישה ריבאונדים.

לירושלים נותר סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא, אך כעת היא תוכל לעשות זאת אך ורק מהמקום הרביעי בבית, אם תעקוף את פלוישטי הרומנית, שתתארח בירושלים ב-10 בדצמבר.

המשחקים שנותרו לירושלים:

פרטיזן בלגרד (ח)

פלוישטי (ב)

ריטאס וילנה (ח)

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
עונה אירופית מאכזבת. פרנקו/מגד גוזני

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו את המשחק מהוססות בצד ההתקפי, ואחרי שלוש דקות הרוסים הובילו 6:9. ברייסי רייט העלה את ירושלים ליתרון ראשון שתי דקות לסיום הרבע, עם שתי נקודות מתחת לסל שקבעו 12:13. פופס מנסה בונסו עלה לדקות ראשונות במדי ירושלים, ויחד עם דונטה סמית', שקלע סל על הבאזר של הרבע, קבע 14:17 לירושלים בתום הרבע.

ברייסי רייט חימם את הידית ברבע השני והגיע לתשע נקודות אישיות. עבירה טכנית שנשרקה לחובת הרוסים הקפיצה את ירושלים ליתרון 23:30, שש דקות לסיום הרבע. וולגוגרד חזרה מרוכזת מפסק הזמן, והורידה ל-32:31 עם שלשה של קלפפר. הלפרין הרגיע את ירושלים, ומסר את האסיסט השישי שלו לטוני גפני בדרך ליתרון 33:36, שתי דקות לסיום הרבע. רומאו טראוויס חתם את המחצית עם ליי אפ קל, שקבע 37:38 לירושלים בהפסקה.

רומאו טראוויס המשיך לחגוג על האין-הגנה של ירושלים ברבע השלישי, הגיע ל-18 נקודות והעניק לוולגוגרד את ההובלה, אך גפני דייק פעמיים מהקו והשווה ל-44:44. ירושלים נתקעה דקות ארוכות על 44 נקודות, והרוסים פתחו פער של חמש. בסיום הרבע וולגוגרד הוליכה 50:56.

ברייסי רייט לקח אחריות גם בפתיחת הרבע האחרון, ואסיסט שלו לטוני גפני הביא לשוויון 56:56. משם הרוסים שוב השתלטו על העניינים וירושלים, שעוד לא קלעה בשלב זה שלשה, נלחצה. רייט קלע שלשה ענקית אחרי החטאת דאנק מביכה של קלפפר במתפרצת, כדי להשוות ל-61:61, שתי דקות לסיום. רייט השווה שוב ל-63:63 דקה לסיום, אך שלשה גדולה של רומאו טראוויס בצד השני העלתה את הרוסים ל-63:66, חצי דקה לבאזר. ירושלים הורידה ל-67:65, אך דונטה סמית' פספס הזדמנות להשוות וקת'ברט סגר עניין עם שתיים מהקו. 67:69 לוולגוגרד בסיום.

עוד באותו נושא

רייט: "שיחקנו חזק מספיק כדי לנצח, אבל זה לא הספיק"

לכתבה המלאה
seperator

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 24 (10 מ-13 ל-2, 1 מ-3 ל-3) 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים,, טוני גפני 10, דונטה סמית' 10, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים, ג'וזף ג'ונס 8, ליאור אליהו 8, יותם הלפרין 3 ו-6 אסיסטים, דרווין קיצ'ן 2 (1 מ-5 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בר טימור שותף (2 דקות) ולא קלע.

בלטו בוולווגראד: רומאו טראוויס 23, 11 ריבאונדים ו-5 חטיפות, ויקטור קאת'ברט 13, אנטון פונקרשוב 7, 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully