וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הדוגמנית היפהפייה הפכה ללוחמת MMA ווינרית וקשוחה

פייג' ואנזאנט בת ה-20 מנהלת שתי קריירות במקביל, וניצחה בנוקאאוט טכני בבכורה שלה ב-UFC: "כשאני בכלוב העצבים שלי נרגעים. אני בעננים. אני בשוק. כיף להתחיל קריירה עם כזה בונוס"

לוחמת ה-MMA פייג' ואנזאנט. AP
ואנזאנט הולמת ביריבתה בקרב ה-UFC הראשון שלה/AP

רבים ב-MMA ציפו לראות את הקרב הראשון של פייג' ואנזאנט בזירה. יש הרבה לוחמות MMA אבל ואנזאנט היא הפכה לסיפור המסקרן משום שבניגוד ללוחמות אחרות, היא מנהלת קריירת דוגמנות במקביל. "הלוחמת הדוגמנית" מתחרה במשקל קל, ונכנסה בשבת לקרב הראשון שלה ב-UFC. ואנזאנט עברה את טבילת האש עם ניצחון בנוקאאוט טכני על קיילין קארן בסיבוב השלישי. ואנזאנט בת ה-20 הלמה ביריבתה, עד ששופט הזירה חדל את הקרב, והדוגמנית הלוחמת פרצה בבכי והניפה את ידיה, לאחר שהוכיחה לספקנים שהיא לא רק יפה אלא גם קשוחה.

צפו ברגע הניצחון של ואזאנט

ואנזאנט נולדה באורגון, ובהמשך משפחתה עברה לנבאדה, שם היא למדה התעמלות ואביה דחף אותה זירת האגרוף ואמנויות הלחימה. במקביל פיתחה ואנזאנט קריירת דוגמנות מגיל צעיר, אולם בשנתיים האחרונות היא מתמקדת בקריירה שהיא מפתחת בזירה.

את קרב ה-UWF שלה ערכה ואנזאנט ביוני 2012 כשניצחה את ג'ורדן ניקול גרזה. בספטמבר 2012 ניצחה את אמבר סטוטסנברגר ובהמשך גם רשמה הפסדים בזירה במספר קרבות, כשהמטרה שלה היא להפוך ללוחמת UFC. בדצמבר 2013 היא חתמה על חוזה והצטרפה לתכנית ריאליטי העוקבת אחרי ההכנות של הלוחמות. במרץ אותה שנה היא עזבה את התכנית והפכה ללוחמת הכי צעירה ב-UFC. היא הייתה אמורה לערוך את הבכורה שלה ב-UFC כבר באוקטובר אבל פציעה בגב מנעה זאת ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשוחה גם על סט הצילומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו, אחרי הניצחון הגדול ו-50 אלף הדולרים שקיבלה בעקבותיו, ואנזאנט מאמינה שהיא שייכת לליגה של הגדולות. "אני תמיד עצבנית לפני קרבות", צוטטה ב'יאהו ספורט', "ברגע שאני נכנסת לכלוב העצבים נרגעים. אני רגילה להיות תחת לחץ, ולמזלי אני טובה מאוד תחת לחץ. איזה כיף להתחיל את הקריירה עם כזה בונוס, אני בעננים, אני בשוק. הוכחתי את עצמי. כבר הוכחתי שאני לא צריכה להיות לוחמת UFC כדי שיכירו אותי, אני נרגשת לקראת הקרבות הבאים".

לוחמת ה-MMA פייג' ואנזאנט. AP
תחילתה של קריירה מופלאה. ואזאנט/AP
  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully