וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: סרחיו אגוארו

אחרי שהביא למנצ'סטר סיטי אליפות דרמטית ב-2012 והפך למלך שעריה בפרמיירליג, קון אגוארו גם הציל לה (לפחות זמנית) את הקמפיין האירופי עם שלושער אדיר, כולל רגע נפלא של דיוק וקור רוח בתוספת הזמן מול באיירן

אגוארו - ליגת האלופות המהלך המדויק. : רויטרס, מערכת וואלה! NEWS
אגוארו - ליגת האלופות המהלך המדויק/מערכת וואלה! NEWS, : רויטרס

איפה הייתה מנצ'סטר סיטי בלי סרחיו אגוארו? גם מנואל פלגריני מפחד לשאול. החלוץ הארגנטינאי, האיש שהביא לסיטיזנס את האליפות הדרמטית ב-2012 עם שער ניצחון לרשת ק.פ.ר בדקה ה-94 של מחזור הסיום, עשה זאת שוב ברגע האחרון. הוא כבש העונה את שער הניצחון בדרבי וחגג רביעייה היסטורית נגד טוטנהאם, כחלק מ-12 השערים שלו בפרמיירליג. אבל אמש, כשקבוצתו הייתה עם הגב אל הקיר ומאמנו ספר את קיצו לאחור, בא אגוארו והציל את הקמפיין האירופי (או האריך אותו בשבועיים נוספים).

קון מצא את הרשת פעמיים בארבעת המשחקים הקודמים בליגת האלופות, אך מנצ'סטר סיטי לא ניצחה ולו פעם אחת. והנה, נגד באיירן מינכן האימתנית, קבוצה שספגה רק שלושה שערים העונה בבונדסליגה ומציגה בין הקורות את מנואל נוייר הפנטסטי, הוא הפציץ שלושער נהדר. הראשון שלו בליגת האלופות, הראשון של שחקן סיטי במפעל והראשון של שחקן כלשהו במסגרת אירופית מול הבווארים זה 12 שנה.

אגוארו התחיל את הערב המושלם עם סחיטת כרטיס אדום ממהדי בנעטיה ופנדל שהוא ניצל כמובן, אבל באיירן מינכן הפכה את התוצאה ועד לדקה ה-85 היא הוליכה 1:2. הארגנטינאי ניצל מתנה מצ'אבי אלונסו כדי להשוות ורץ להוציא את הכדור מהרשת ולהחזירו לקו האמצע. הוא ידע שיש עוד זמן כדי להכריע את המשחק, וזה בדיוק מה שהוא עשה בדקה ה-91.

הפעם בואטנג היה השוגה התורן, בערב לא אופייני מבחינת הגנת באיירן. אגוארו אמר תודה, דהר במהירות לעבר הרחבה, שם את הגוף לפני ראפיניה, הסתכל על הכדור ויישר את רגל ימין כדי לבעוט בקור רוח, הכי מדויק שיש, ולהכניע את השוער הטוב בעולם. קון אגוארו 3, באיירן מינכן 2. אלופת אנגליה עדיין בחיים, בזכות שחקן אחד ויחיד. כי ניצחון הוא לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בואו לבחור את הרגע המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully