וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי מהללת את סרחיו אגוארו, קומפאני: "הוא המיוחד שלנו"

גיבור הערב של מנצ'סטר סיטי קצר שבחים על השלושער, והודה בעצמו: "זה לא מספיק, עכשיו צריך לנצח את רומא", סלוצקי על החלמת הפתע של נאתכו: "לקחנו סיכון". וגם: כל מספרי הערב

שלב הבתים בליגת האלופות מתקרב לסיומו, וככל שאנחנו מתקרבים לישורת האחרונה, כך מנת הדרמות היומית הולכת וגדלה. הערב (שלישי) קיבלנו דרמה אחת גדולה במינכן, שם באיירן נכנעה 3:2 לתצוגת תכלית של סרחיו אגוארו, שכבש שלושער והשאיר את מנ'צסטר סיטי בחיים ועם סיכוי להעפיל לשלב הבא. ליאונל מסי עלה ל-74 שערים והפך לשיאן הכיבושים של ליגת האלופות עם שלושער משלו ב-0:4 של ברצלונה על אפואל ניקוסיה. צ'לסי רמסה את שאלקה בחוץ עם 0:5 ואילו פריס סן ז'רמן חגגה עם 1:3 על אייאקס.

- סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
קצב מסחרר. אגוארו/GettyImages

המספרים

* ב-11 המשחקים האחרונים בליגת האלופות, עוד מהעונה שעברה, אגוארו כבש 11 פעמים. ממוצע של שער למשחק.

* מעטים כובשים שלושער בליגת האלופות, אבל מי שעושה זאת מול באיירן מינכן הוא כבר יחיד סגולה. הערב אגוארו הפך לשחקן השני שעושה זאת מול הבווארים, אחרי רוי מקאי שעשה זאת עם לה קורוניה ב-2002.

* להגנה של סיטי, לעומת זאת, דרוש עוד מקצה שיפורים. היא ספגה לפחות שערים שני שערים בתשעה מתוך 12 המשחקים האחרונים בליגת האלופות.

* החמישייה של צ'לסי לרשת של שאלקה הייתה החמישייה השנייה בלבד של הבלוז במשחק חוץ בליגת האלופות לאורך ההיסטוריה. הפעם האחרונה הייתה לפני 15 שנה, מול גלאטסראיי.

* ג'ון טרי הוא שחקן ההגנה הרביעי בלבד בתולדות ליגת האלופות שכובש למעלה מעשרה שערים.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. AP
מתרחק מהיריבים לשיאים. מסי/AP

* עם ההצגה הערב, מסי לא רק הפך למלך השערים בליגת האלופות, אלא גם התרחק עוד יותר במקום הראשון בטבלת כובשי השלושער. עכשיו יש לו חמישה כאלה, שניים יותר מפיליפו אינזאגי, לואיז אדריאנו ומריו גומז, שנמצאים במקום השני.

* לא רק מסי ציין שיא גדול הערב, אלא גם חברו לקבוצה, צ'אבי, שרשם את הופעתו ה-145 בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר. הוא עקף את איקר קסיאס, עם 144 הופעות.

* אדינסון קבאני, שכבש את השלישי של פ.ס.ז', מצא את הרשת בכל אחד מששת המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב פ.ס.ז'.

* בשקט בשקט, נאני חוזר לחיים בספורטינג ליסבון. הוא כבר כבש ארבעה שערים בחמישה משחקים במדי הקבוצה הפורטוגלית, אחרי שכבש מספר זהה של שערים ב-49 הופעות בצ'מפיונס במדי קבוצתו הקודמת מנצ'סטר יונייטד.

עוד באותו נושא

ליאונל מסי הפך למלך השערים בליגת האלופות: כל המספרים

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
אכזבה. לבנדובסקי/GettyImages

ציטוטים

גיבור הערב של סיטי סרחיו אגוארו אמר: "אני מאושר מאוד. זה היה חשוב לנו מאוד. היה לנו קשה מאוד לעשות את השוויון, אבל אנחנו מאושרים עכשיו כי זו תוצאה מיוחדת מאוד בשבילנו. עכשיו אנחנו צריכים לנצח גם במשחק הבא ברומא".

קפטן סיטי וינסנט קומפאני אמר: "זה היה משחק מוזר. באיירן הייתה קטלנית ושיחקה מצוין גם עם עשרה שחקנים, אבל אנחנו עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות היום וניצחנו קבוצה גדולה". על ההופעה של אגוארו אמר הבלגי: "אם אתה רוצה להצליח במשהו, אתה צריך שחקן מיוחד בכושר מיוחד. סרחיו אגוארו הוא השחקן המיוחד שלנו וכשהוא בכושר הזה, הוא גורם לדברים להיראות ניתנים להשגה". על המשחק האחרון בבית מול רומא אמר קומפאני: "איזה משחק זה יהיה. הרבה אוהדים יסעו איתנו והאווירה שם תהיה אדירה".

רוברט לבנדובסקי על הפסד באיירן: "שגינו פעמיים בדקות האחרונות וספגנו שני שערים. חבל מאוד, כי שיחקנו מצוין היום למרות חיסרון מספרי ולא קיבלנו שום פרס על כך. לא היינו מרוכזים מספיק בסיום".

אריאן רובן: "איבדנו את הכדור פעמיים ופעמיים מנצ'סטר סיטי כבשה, ולכן הפסדנו. חבל מאוד, כי שיחקנו מצוין. היינו יכולים להוציא יותר. בכל אופן, מחמאות לקבוצה, לא התגוננו ושיחקנו מצוין גם עם עשרה שחקנים".

ג'ון טרי שחקן צ'לסי (אמצע) חוגג מול שאלקה. רויטרס
אפילו הוא חגג. טרי/רויטרס

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו נשמע שבע רצון במיוחד מהתצוגה האדירה של הקבוצה שלו, שמחצה 0:5 את שאלקה בחוץ ואמר: "הקבוצה שיחקה פנטסטי. כרגע, הקבוצה בוגרת מאוד ומלאת ביטחון. לנצח 0:5 במשחק חוץ בליגת האלופות זה לא נורמלי, לנצח 0:5 בגרמניה זה לא נורמלי. ההופעה שלנו הייתה שלמה, זה היה מרשים מאוד. יש לנו קבוצה טובה מאוד. כמובן שאנחנו יכולים גם להפסיד ומחכות לנו גם תוצאות רעות, אבל אנחנו משחקים נהדר כרגע".

"חשוב שנסיים בטופ, אפשר לדמיין את הקבוצה הזאת הולכת לליגה האירופית וזוכה בה, אבל זה לא מה שאנחנו רוצים", הוסיף מוריניו, "אנחנו רוצים להתחרות בליגה הכי טובה נגד הקבוצות הכי טובות. זה חשוב מאוד ליכולת של הקבוצה וליוקרה של המועדון".

בלם צ'לסי ג'ון טרי, שכבש כבר בדקה השנייה, אמר: "זו הייתה הופעה נהדרת. היינו צריכים להבטיח את המקום הראשון בבית ועם לוח משחקים צפוף כל כך זה חשוב כיוון שזה ייתן למנג'ר את האפשרות לתת מנוחה לכמה שחקנים נגד ספורטינג ליסבון, אם הוא ירצה". על המשחק עצמו אמר טרי: "השער המהיר הרג את שאלקה וכשהשלישי נכנס זה היה גמור. המשחק ההתקפי שלנו נהדר ואנחנו מסוכנים מאוד בכל פעם שאנחנו יוצאים קדימה. יחד עם זאת, כולנו עובדים גם קשה מאוד בהגנה".

לאוניד סלוצקי, מאמנו של ביברס נאתכו בצסק"א מוסקבה, הסביר כיצד קשר נבחרת ישראל עלה לשחק למרות ההערכות כי ייעדר כמה שבועות בגלל פציעה : "לקחנו סיכון גדול כאשר החלטנו לשתף את נאתכו. כל הכבוד לו על כך ששיחק 90 דקות וסיפק משחק איכותי מאוד. נאתכו חזר פצוע מהנבחרת, אבל האיזור הפגוע מאומץ פחות תוך כדי משחקים, ואני רוצה להודות לרופאים ולביברס עצמו על כך שהחליט ליטול חלק במשחק".

על המערך הטקטי: "פונטוס ורנבלום פצוע, ולו נאתכו היה כשיר לחלוטין הוא יכול היה עקרונית להיות קשר אחורי טהור במקומו. אבל זה לא המצב, וביברס עצמו ידע את המגבלות. לכן אלכסנדר צאוניה שיחק כקשר אחורי".

סיידו קייטה רומא מול ביברס נאתכו צסק"א מוסקבה. רויטרס
החלים לפתע. נאתכו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully