וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי צה"ל נכנסו למשרדי ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית, זעם בפיפ"א

דוברת מטעם הצבא אישרה שהחיילים נכנסו למשרדים על מנת לחפש מסמכים תוך כדי בדיקה שגרתית. ספ בלאטר: "עצוב מאוד לשמוע על התקרית". נשיא התאחדות הכדורגל האסייתית: "מגנה את זה"

משרדי ההתאחדות לכדורגל של פלסטין. AP
משרדי ההתאחדות הפלסטינית/AP

התאחדות הכדורגל האסייתי הביעה היום (שלישי) מחאה וגם נשיא פיפ"א אמר שהוא עצוב עקב כניסה של חיילי צה"ל למשרדי התאחדות הכדורגל הפלסטינית. מדובר צה"ל אישרו שחיילים אכן נכנסו למשרדי ההתאחדות הפלסטינית לאחר שמספר אנשים שנעצרו לבדיקות שגרתיות מחוץ למשרדי ההתאחדות וטענו שהמסמכים שלהם נמצאים בתוך הבניין. לכן, הם נכנסו לשם. "חיילים נכנסו אל תוך המשרדים במטרה להוציא משם את המסמכים, הנוכחות שלהם לא כוונה נגד ההתאחדות הפלסטינית בשום צורה שהיא".

"נשיא פיפ"א ספ בלאטר עצוב מאוד לשמוע על התקרית שהתרחשה אתמול ובמהלכה נכנסו חיילים של הצבא הישראלי למשרדי ההתאחדות הפלסטינית", נכתב בהצהרה רשמית של פיפ"א, "פיפ"א מחויבת להמשיך במאמציה לנרמל את היחסים בין ההתאחדות הפלסטינית להתאחדות הישראלית".

נשיא התאחדות הכדורגל האסייתי שייק סלמן בין איברהים אל חליפה מסר: "אני מגנה את החיפוש של חיילי הצבא הישראלי במשרדי ההתאחדות הפלסטינית בירושלים ביום שני. זה בלתי מתקבל על הדעת ובלתי נסבל. הכניסה של חיילים ישראלים אל תוך ההתאחדות הפלסטינית היא תקדים שדורש ממשפחת הספורט הבינלאומית לעמוד ביחד ולתמוך בהתאחדות הכדורגל הפלסטינית במאבקה מול האלימות של הרשויות בישראל".

כמו כן, נכתב בהודעה: "סלמן אישר שההתאחדות האסייתית תמשיך לשתף פעולה עם פיפ"א כדי ללמוד דרכים ומכניזם לסיים את הסבל של ההתאחדות הפלסטינית ולשלוח מסר חד לרשויות בישראל כדי שתפסיק לפגוע בכדורגל הפלסטיני".

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully