וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט טניס הושעה לכל החיים לאחר שהורשע בשחיתות והשפעה על תוצאות

מורגן לאמרי הצרפתי בן ה-22 הורשע בניסיונות השפעה על תוצאות משחקים, ניסיונות לגרום לשחקן לא לעשות כמיטב יכולתו והימורים. "הימרתי בסכומים קטנים על משחקים בהם לא הייתי מעורב", אמר

כדור טניס, מביא כדורים. GettyImages
לאמרי הפך לשופט הראשון שמושעה לכל החיים/GettyImages

מורגן לאמרי הפך היום (שלישי) לשופט הטניס הראשון אי פעם שמושעה בשל שחיתות על ידי יחידת היושרה של הטניס. לאמרי הצרפתי בן ה-22, ששפט בעיקר בסבב הפיוצ'רים והצ'לנג'רים, הושעה לכל החיים לאחר שהפר ארבעה קודים של התנהגות ב-2012 ו-2013. בין היתר, הוא הורשע בניסיונות השפעה על תוצאות של משחקים, "לנסות לגרום לשחקן לא לעשות כמיטב יכולתו" ו"להמר או לנסות להמר על תוצאות משחק".

לאמרי הודיע שלא יערער על העונש. הוא הכחיש את הטענות לשחיתות, אבל סיפר לתקשורת שהוא הימר על משחקים שלא היה מעורב בהם. "אני לא מאמין שהם החליטו שאני אשם מבלי לשמוע אותי", אמר לאמרי, שלא שיתף פעולה עם החוקרים. הצרפתי, שהיה שחקן ושימש גם כשופט ברולאן גארוס ובטורניר המאסטרס במונטה קרלו, סירב לתת פרטים מדויקים על המקרה, רק ציין שמדובר בטורניר הפיוצ'ר בסט. רפאל בפברואר 2013. מאז אותו טורניר הוא לא שפט באף משחק. .

"אני מניח שהם ראו שאני מבלה שם עם השחקנים מחוץ לטורניר", אמר לאמרי, "אבל הם רק חברים, לא יותר מזה. אכלנו ביחד ארוחת צהריים, אף אחד לא יכול להאשים אותי בזה. אולי הם חשבו שאני מארגן משחקים". לאמרי אמר שסירב להעביר לחוקרים העתקים מחשבונות הבנק שלו ועותקים של העברות כספים שנעשו לחשבון.

הצרפתי הודה שרווח לו כשנודע שלא יקבל קנס כספי אלא רק השעיה לכל החיים, הודה שהימר על משחקי טניס גדולים, אבל מעולם לא על משחקים בהם שפט. "כמו כל בחור צרפתי אחר, הימרתי בשביל הכיף, בין 1.50-125 יורו, זה לא הרבה", אמר, "הימרתי כששחקנים גדולים היו מעורבים במשחק, בחורים כמו תומאש ברדיך לדוגמה".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully