וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חיים מגרלשווילי צפוי לחתום על חוזה עד תום העונה

25.11.2014 / 11:38

אחרי שסיכם בעל פה ואף בזכרון דברים את תנאיו, ינסו במועדון מהכרמל להשיג את השחרור הבינלאומי שלו מקפריסין במטרה להעבירו בבקרת התקציבים עוד השבוע

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לחיפה. מגרלשווילי/ברני ארדוב

חיים מגרלשווילי והפועל חיפה סיכמו את התנאים בזכרון דברים ומחר בבוקר (רביעי) השחקן צפוי לחתום על החוזה. מגרלשווילי צפוי להגיע מחר למשרדי המועדון כדי לצפות בחוזה הכתוב, ואם החוזה יהיה זהה לזכרון הדברים, המגן הוותיק צפוי לחתום עד תום העונה ולהצטרף רשמית. בחיפה יפנו מחר להתאחדות הקפריסאית במטרה להשיג את השחרור הבינלאומי של השחקן וזאת כדי להעביר את מגרלשווילי עוד השבוע בבקרת התקציבים כדי לאפשר לו לשחק כבר מול מכבי תל אביב ביום שבת. אם לא יקרה משהו דרמטי ומגרלשווילי יחתום מחר על החוזה ויעבור בבקרה, הוא צפוי לפתוח בהרכב.

לאחר מו"מ עם הבעלים, המגן סיכם בעל פה את התנאים אך בחיפה עדיין לא ממהרים לברך על המוגמר וזאת בשל העובדה שבדרך כלל כאשר המו"מ מגיע לכתב, כץ נוטה לשנות מעט את הדברים, מה שעשוי להביא לעיכוב. עם זאת האמונה בחיפה היא שבסופו של דבר המגן הוותיק יחתום בקבוצה ויצטרף אליה. מי שצפוי לשלם את מחיר כבר בינואר הוא המגן מהראן אבו ריא שישוחרר ככל הנראה מהקבוצה.

אוסיי מאוולי הפועל חיפה. קובי אליהו
בדרך החוצה. מאוולי/קובי אליהו

כפי שפורסם ביום ראשון בוואלה! ספורט, גורמים במועדון מעוניינים בשחרורו של החלוץ הזר אוסיי מאוולי וייתכן והוא אכן יקבל הודעה כזאת כבר בחודש הבא כדי שימצא קבוצה אחרת. מאוולי עצמו חתום על חוזה עד סוף העונה וידרוש גם אם ימצא קבוצה אחרת פיצוי רחב כשהסברה היא שהשחקן יבקש אף את כל החוזה עד סוף העונה גם אם ישוחרר. יואב כץ לא יסכים לכך, מה שעשוי להביא לכך שראובן עטר יצטרך לשחרר זר אחר.

במקביל גם מעמדו של מינדאוגאס קאלונאס ממשיך להיות מעורער. הקשר הליטאי עבר לא מעט בעיות משמעת מאז הגיע והעובדה שהוא לא מספק את היכולת שציפו ממנו על כר הדשא מערערת את מעמדו. בחיפה כבר החלו לבדוק לגבי שחקנים זרים במטרה לחזק את הקבוצה בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully