וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש: "נחזיר את אמון האוהדים, מאמינים שאנחנו קבוצה טובה"

23.11.2014 / 8:30

בלם הפועל חיפה שאב אופטימיות למרות ה-1:1 הביתי והחלש מול נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה. בקבוצה מחכים שתתברר חומרת פציעתו של אוסיי מאוולי

one

בהפועל חיפה יצאו מאוכזבים מאוד לאחר ה-1:1 אתמול (שבת) מול הפועל פתח תקוה. זאת בייחוד בשל העובדה שהקבוצה יוצאת כעת לסדרת משחקים קשה במיוחד, שתכלול בין היתר מפגשים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע. בחיפה קיוו לנצח במשחק כדי לקבל אוויר לנשימה, אך הקבוצה שוב לא שיחקה טוב, בייחוד במחצית השנייה, ויצאה עם נקודה אחת בלבד.

עומרי אלטמן שחקן הפועל פתח תקוה (ימין) מול אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזר להתרכז בכדורגל. רואש מול אלטמן/אדריאן הרבשטיין

"צריך לזכור ששיחקנו בבית ומול הפועל פתח תקוה השאיפה היא קודם כל לנצח", אמר אושרי רואש, "המשחק התחיל טוב מבחינתנו וראו את המחוייבות של השחקנים. זה היה המשך ישיר למשחק האחרון בו ניצחנו בטדי". על מערך שלושת הבלמים אמר רואש: "חיפשו פתרונות לייצב את המשחק ההגנתי ואני שמח שאנחנו מתחילים להתייצב בתור קבוצה. גם בקו האחורי אני בטוח שזה יילך וישתפר".

על כך שחזר לעניינים במשחקים האחרונים אחרי הסכסוך המתוקשר עם עטר אמר הבלם: "אומרים שמה שהשכל לא עושה, הזמן עושה. יצא לי לחשוב הרבה ואני לוקח את התקופה הזו כתקופה שהתבגרתי בה. אני אחרי זה וכל כולי נתון להצלחת הפועל חיפה כרגע. אם נעבוד קשה, נוכל להצליח ולהחזיר את אמון האוהדים והתקשורת בנו כי אנחנו באמת מאמינים שאנחנו קבוצה טובה".

היום יערוך החלוץ אוסיי מוואלי בדיקה כדי לבדוק מהי חומרת פציעתו. השחקן נפצע באחד האימונים בשבוע שעבר והיה מחוץ לסגל. היום יתברר האם הוא ייעדר למשך תקופה ממושכת או שיחזור מיידית לאימונים. אגב בחיפה כבר עלו קולות לחתוך את מוואלי בינואר כדי לפנות מקום לזר אחר, אך בשלב זה בצוות המקצועי לא עוסקים בזה וממשיכים להאמין שהחלוץ יכול לתת את התפוקה שמצפים ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully