וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הוותיקים, המארגנים הרמאים והמתחזה לקאניג'ה

התמודדות בין כוכבי עבר מקומיים וארגנטינאים הייתה אמורה להפוך לחגיגה. רבבת צופים חזו בשישה שערים ובשחקנים כמו אדמילסון, סנסיני ואורטגה, אבל מי היה מספר 7 של ארגנטינה?

שחקן ניוקאסל בשנת 2000, דניאל קורדונה, שחקן נבחרת ארגנטינה ב-2002, קלאודיו קאניג'ה. GETTY, מערכת וואלה! NEWS
קורדונה ימין, קאניג'ה משמאל/מערכת וואלה! NEWS, GETTY

בסוף השבוע התקיים בנטאל שבברזיל משחק כדורגל בין נבחרות ותיקים של ברזילאים וארגנטינאים. מארגני המשחק הגדירו אותו כ"קרב של דרום אמריקה" וגם הצליחו להזמין כמה שחקני עבר גדולים. את מדי נבחרת ברזיל לבשו אדמילסון, מאורו גלבאו, ג'וניור באיאנו ואחרים, ובמדי האלביסלטה הופיעו אריאל אורטגה, רוברטו סנסיני, אוסקר רוג'רי ועוד.

בדפי ההרכבים שחולקו לעיתונאים לפני המשחק, מספר 7 בארגנטינה נקרא קלאודיו קאניג'ה. גם בהרכבים שהופיעו על מסכי הענק, השם "קאניג'ה" הופיע בהרכב. מספר 7 במדי הפסים תכול-לבן באמת היה בלונדיני עם שיער ארוך, אבל אחרי כמה דקות חלק גדול מהצופים הבינו שלא מדובר בקאניג'ה, כי אם במישהו אחר.

אז מי היה אותו מספר 7 עם שיער בלונדיני ארוך? דניאל קורדונה. שחקן העבר בן ה-40 אמנם לבש את מדי ניוקאסל האנגלית 21 פעמים בעונת 2000-01, אבל מעבר לכך מעולם לא עזב את ארגנטינה ובוודאי לא לבש את מדי האלביסלסטה. קריירה לא מרשימה ומאוד רחוקה מזו של קאניג'ה, שייצג את ארגנטינה 50 פעמים, הופיע בגמר המונדיאל ושיחק בכמה קבוצות אירופאיות.

הפרשה גרמה למיני סערה בברזיל. כ-10,000 צופים שילמו על כרטיס ולמרות שהם חזו בכמה שחקני עבר גדולים ובשישה שערים (3:3), הם חשו מרומים. אחד מהם סיפר ש"הייתי כל כך עצבני, עד שהלכתי הביתה במהלך המחצית הראשונה. אני מאוד מאוכזב. אני אוהב את הכדורגל הארגנטינאי וציפיתי להשיג חתימות אחרי המשחק".

מסיבה כזו או אחרת, קאניג'ה לא הגיע (על פי אחת מהגרסאות הוא החמיץ את הטיסה), אבל המארגנים לא רצו לוותר עליו והזעיקו שחקן שדומה לו. הצופים לא אכלו את הלוקש הזה, מה שלא הפריע ליחצ"ן אנדרה דה פאולה להצהיר אחרי המשחק ש"זה קאניג'ה, קאניג'ה האמיתי. אין קאניג'ה אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully