וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: "שחקנים בקבוצה אומרים שלא כיף להם מתחילת העונה"

25.11.2014 / 10:06

ביקורת בקבוצה הדרומית על שמיר והשחקנים אחרי התבוסה לחולון. הפסד לחיפה עשוי לגרור זעזוע. שחקן בקבוצה: "אי אפשר לתקן טעויות כשכל שבוע צריכים להכניס שחקנים חדשים לתלם". פאלמר ייעדר עוד שבועיים לפחות

one

צפו בתקציר התבוסה של אילת מול חולון

אכזבה קשה בהפועל אילת אחרי התבוסה אמש (שני) 88:66 להפועל חולון. בהנהלת הקבוצה האמינו שאחרי צירופו של אדריאן יוטר השבוע, שחקן שבתחילת העונה אף אחת מקבוצות ליגת העל לא הצליחה לשים את ידה עליו, יצליחו להתחיל לטפס מהתחתית, אך בפועל הציגו השחקנים של דן שמיר משחק נורא, והפסידו משחק שישי משמונה משחקים. בסביבת הקבוצה קיימת אכזבה גם משמיר וגם מהשחקנים, אך מסתמן כי אם זעזוע יגיע, יהיה זה לאחר הפסד ביתי למכבי חיפה בשבוע הבא.

"אנחנו עם התקציב השלישי בגודלו בישראל, סגל השחקנים הישראלי שיש שיגידו שהוא הטוב בארץ, ובמצב שלא חלמנו שנהיה בו", אמר גורם במועדון, "בשנתיים וחצי שהקבוצה הייתה בליגת העל, מעולם לא נשרקו שריקות בוז לשחקנים, ובטוח שלא לקראו למאמן להתפטר. יש פה שחקנים שמסתובבים ואומרים שלא כיף להם מתחילת העונה, שנבנתה פה קבוצה שפשוט לא תוכל להוציא מעצמה את מה שהיא צריכה, וזה נורא".

מאמן הפועל אילת דן שמיר. מגד גוזני
תחת לחץ כבד. דן שמיר/מגד גוזני

שחקן בקבוצה ניסה להסביר אמש את הסיטואציה: "בארבעת המשחקים האחרונים, אנחנו מופיעים כל שבוע עם שחקן אחר בסגל. בהתחלה זה היה עם ארבעה זרים, אחרי זה פאלמר נפצע, שבוע לאחר מכן ווילי ריד עזב, ועכשיו יוטר ואוסברי נמצאים. אין זמן לעבוד על הבעיות שיש בקבוצה הזאת, ויש המון, בגלל שכל הזמן צריכים להכניס שחקנים חדשים לשיטה. ועכשיו מה? עוד מעט קווין יחזור, ונישאר עם חמישה זרים. ששחקן יישב בחוץ? זה בטוח לא יוסיף למצב. לעמוד במטרות שלנו העונה כנראה כבר לא נוכל, אולי בגביע".

באילת היו אופטימיים כי פאלמר יחזור לפעילות כבר בשבוע הבא נגד מכבי חיפה, אך בדיקה שנערכה לשחקן במהלך השבוע שעבר גילתה כי ייאלץ לחכות עוד שבועיים לפחות לפני שיוכל לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully