וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע שנים למותו של ג'ורג' בסט: צפו ברגעיו הגדולים

הכוכב הגדול של מנצ'סטר יונייטד, שהתפרסם בזכות כשרונו הענק ואהבתו הענקית לא פחות לנשים ואלכוהול, הלך לעולמו לפני תשע שנים. זמן טוב להיזכר בשעריו היפים ביותר. תבלו

ג'ורג' בסט שחקן מנצ'סטר יונייטד. ארכיון הולטון, GettyImages
לא יהיה עוד ג'ורג' בסט/GettyImages, ארכיון הולטון

עולם הכדורגל הבריטי מציין היום (שלישי) תשע שנים למותו של אחד הכדורגלנים הטובים, האהובים והמיתולוגיים בתולדותיו: ג'ורג' בסט הגדול. אחד הסמלים הגדולים של מנצ'סטר יונייטד הלך לעולמו ב-2005, לאחר שמצבו הרפואי הידרדר בשל שנים רבות של אלכוהוליזם, וב-25 בנובמבר, 2005, ליבו נדם, ומרבית מערכותיו קרסו.

בסט, שנולד בבלפסט, צפון אירלנד, גדל במחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד והפך לכוכב ענק בעל כישרון כדרור נדיר. ב-361 משחקים במדי השדים האדומים בין 1963 ו-1974 מצא את הרשת 137 פעמים, אך בגיל 27 החליט, באופן פתאומי, לעזוב את מועדון הפאר ולהתחיל לנדוד בין שלל מועדונים ברחבי העולם.

הסיבה העיקרית שבסט הפך לשחקן אהוב וכוכב גדול כל כך בממלכה בשנות השישים היתה אופיו הרוק-אנד-רולי. אחד מכינויו היה "הביטל", והוא בהחלט התנהג כאילו היה חבר בלהקת החיפושיות. הציטוט המפורסם ביותר שלו היה "הוצאתי הרבה כסף על אלכוהול, נשים ומכוניות מהירות, את כל השאר סתם בזבזתי".

אבל מילים לא יעשו חסד עם השחקן הנדיר הזה, אז קיבצנו עבורכם כמה קטעים שיראו כמה גדול היה בשיאו:

עשרת השערים הגדולים של ג'ורג' בסט

צפו בחלק מרגעיו הגדולים של ג'ורג' בסט

צפו בראיונות הגדולים של ג'ורג' בסט

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ורג' בסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully