וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סאות'המפטון הסתפקה ב-1:1 בחוץ מול אסטון וילה

המארחים עלו ליתרון משער של אגבולנהאור בדקה ה-29, אבל נת'ניאל קליין איזן תשע דקות לסיום. איטליה: 1:1 בין גנואה לפאלרמו. ספרד: 0:0 בין גרנאדה לאלמריה (חמד לא שותף)

גבריאל אגבולנהאור שחקני אסטון וילה חוגגים. AP
וילה לא מסוגלת לנצח. אגבולנהאור חוגג את היתרון/AP

אסטון וילה עצרה רק במעט הערב (שני) את הדהירה של סאות'המפטון בפתיחת העונה בפרמיירליג, כאשר הקבוצות נפרדו ב-1:1 במשחק שנעל את המחזור ה-12. שער היתרון של וילה נפל בדקה ה-29, כאשר קיראן קלארק מצא את גבריאל אגבולנהאור, שחלף על פני פרייז'ר פורסטר ושלח את הכדור פנימה. תשע דקות לסיום, ריאן ברטרנד הוציא כדור רוחב ונת'ניאל קליין הגיח מאחור ושלח פנימה.

הקדושים נבלמו אחרי חמישה ניצחונות רצופים ורגע לפני סדרת המשחקים המסחררת בשבוע הבא: מנצ'סטר סיטי בבית (בראשון), ארסנל בחוץ (ברביעי), מנצ'סטר יונייטד בבית (בשני הבא). וילה עם תיקו שני ברציפות ועדיין לא ניצחה מאז ה-13 בספטמבר, שמונה מחזורים ברציפות. סאות'המפטון נותרת במקום השני, שש נקודות פחות מצ'לסי המוליכה. וילה עלתה מהמקום ה-17 ל-16.

פאולו דיבאלה פאלרמו חוגג. GettyImages
גולאסו שהספיק רק לנקודה. דיבאלה/GettyImages

* המחזור ה-12 בסרייה A האיטלקית הסתיים עם 1:1 בין גנואה לפאלרמו. המארחת פספסה הזדמנות לטפס עד למקום השלישי ונותרה בחמישי, בעוד האורחים השיגו נקודה שמרחיקה אותם עוד קצת מהתחתית. פאולו דיבאלה כבש שער יפהפה לפאלרמו בדקה השביעית עם בעיטה בשמאל לחיבורים, אבל לוקה אנטונלי איזן עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-30.

* גם בספרד סיימו את המחזור ה-12 הערב, עם 0:0 מאכזב בקרב התחתית בין גרנאדה לאלמריה, אצלה תומר חמד נותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות. רמון עזיז מאלמריה הורחק בצהוב שני בדקה ה-53 וקבוצתו של חמד קפצה אל מעל הקו האדום ושלחה למקום ה-18 את דפורטיבו לה קורוניה.

* רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-46 כשקבוצתו א.א.ק לרנקה הפסידה 2:1 לאתניקוס בסיום המחזור ה-10 בקפריסין. פביאן סטולר, אקס הפועל פתח תקוה והפועל חיפה, כבש בבעיטה חופשית לזכות אתניקוס בדקה ה-42, כאשר קיריאקוס פאבלו שבכלל ניסה להגביה מצד שמאל, השווה בשער מרהיב בדקה ה-54. המילה האחרונה הייתה של ואלדו שהכריע בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully