וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה 27:34 את קרית מוצקין

הצהובים מעיר היין השיגו ניצחון חוץ במשחק ההשלמה מהמחזור הרביעי והשתוו למכבי תל אביב במקום השני, שתי נקודות פחות מהפועל ראשון לציון המוליכה. דני ליבגוט ידריך את חולון באירופה

ג'ו מתתיה מאמן מכבי ראשון לציון בכדוריד עם השחקן אמיר לנגליב. קובי אליהו
במקום השני. ג'ו מתתיה ואמיר לנגליב/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון ניצחה הערב (שני) 27:34 את מכבי קרית מוצקין, במשחק השלמה מהמחזור הרביעי בליגת העל שנערך בקרית חיים. הצהובים מראשון לציון השתוו בכך לאלופה מכבי תל אביב עם 14 נקודות במקום השני, כשאת הטבלה מוליכה הפועל ראשון לציון עם 16 נקודות אחרי תשעה מחזורים.

מאמן העונה החולפת, דני ליבגוט, שהתפטר ממ.כ חולון, ייצא איתה בסוף השבוע למנצ'סטר, שם תקיים הקבוצה באולם טראפורד את צמד המשחקים מול וורינגטון וולבס, מחזיקת הגביע האנגלית, על העלייה לשמינית גמר גביע האתגר. ליבגוט שנרשם למשחקים, הודיע במפורש כי לאחר שובו לארץ לא יחזור להדריך את הקבוצה וההתפטרות שלו היא סופית.

אחרי שאמש שפטו צמד השופטים הבכיר יורם פרץ ושלמה כהן במשחק ליגת האלופות בין זאגרב הקרואטית לברשט הבלארוסית, מצפה להם בסוף השבוע משחק נוסף בצ'מפיונס-ליג, בין וארדר סקופיה לבין לאשקו הסלובנית. הצמד יפרוש משיפוט בינלאומי בתום העונה, וכבר חצה את רף 300 המשחקים הבינלאומיים בקריירה, כולל מעמדי גמר באליפויות הנחשבות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully