וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישר אוסמנוב: "כל אדם טועה, גם ארסן ונגר, אבל צריך ללמוד מטעויות"

מחזיק המניות המשני בגודלו בארסנל העביר ביקורת על המנג'ר: "ככל שאתה מתבגר, כך קשה לך יותר לקבל ביקורת ולנסות להשתנות. אף גאון לא יכול לשמור על הגאונות אם הוא לומד מטעויות"

אלישר אוסמנוב. GettyImages
מעביר ביקורת על ונגר. אוסמנוב/GettyImages

ארסנל רשמה ביום שבת שפל חדש כשהפסידה 2:1 למנצ'סטר יונייטד בבית וקבעה את הפתיחה הגרועה ביותר שלה בליגה מזה 32 שנה. המיליארדר הרוסי ממוצא אוזבקי שגם מחזיק המניות מספר שתיים במועדון, אלישר אוסמנוב, התראיין היום (שני) ל-NBC האמריקאית והעביר ביקורת מרומזת ומרומזת מעט פחות על מנג'ר הקבוצה ארסן ונגר.

אוסמנוב, שניסה ועדיין מנסה לרכוש מניות נוספות ולהפוך לבעל השליטה העיקרי במועדון על חשבון סטן קרונקי, אמר: "דעתי, ואני אומר את זה בצורה פתוחה מאוד, אנחנו צריכים להתחזק בכל עמדה ודרך כדי להתמודד עם קבוצות כמו צ'לסי ומנצ'סטר סיטי באנגליה ועם ריאל מדריד, ברצלונה, פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן באירופה".

המיליארדר המשיך ואמר בריאיון: "ארסנל היא חלום שיכול להפוך לפעמים לתעתוע ולפעמים להפוך לכאב, כמו כל חלום. הפוטנציאל של הקבוצה שם, אבל אין מערכת הערכה וביקורת של טעויות והם צריכים ללמוד מזה. אף גאון לא יכול לשמור על אותה רמה של גאונות אם הוא לא לומד מטעויות. רק כשאתה מודה בטעויות שלך, אתה יכול להיפתר מהן".

על ונגר עצמו אמר אוסמנוב: "הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, אבל יש לנו פתגם ברוסית שאומר: 'גם גברת זקנה יכולה לעשות טעויות'. כל אחד עושה טעויות. גם ארסן יכול לעשות טעויות ואני יודע שככל שאתה מתבגר, זה קשה יותר ומאתגר יותר לקבל את הטעויות שאתה עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully