וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ראיו וייקאנו תשלם שכירות לאוהדת בת 85 שסולקה מביתה

כרמן מרטינס איוסו איבדה את ביתה מכיוון שבנה השתמש בו כערבות להלוואה, אותה לא הצליח להחזיר. מאמן ראיו: "נעזור לה בכל דרך". האישה: "ויוה אל ראיו!". תקציב המועדון: 33 מיליון שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אלף תודות למועדון, אלוהים יברך אותם". כרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעשה יפה של ראיו וייקאנו: הקבוצה מאמצע טבלת הלה ליגה החליטה לעזור לאוהדת מבוגרת שפונתה מביתה בשל חובות. כרמן מרטינס איוסו סולקה מביתה בסוף השבוע האחרון, לאחר 50 שנה בהן התגוררה שם, בית שממוקם בסמוך לאצטדיון הקבוצה בשכונת וייקאס.

המועדון שחרר הודעה בה נכתב שיסייע לאישה בת ה-85 למצוא מקום להתגורר בו ואפילו ישלם את השכירות שלה. "כמובן שזה נוגע בנו, בכולנו", נכתב בהודעה מטעם מאמן הקבוצה פאקו חמס, "הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות למשפחה הוא להיזרק מהבית, במיוחד לנוכח העובדה שהיא התגוררה באותו מקום במשך 50 שנה.

"לא נעמוד מנגד, כמובן שנעשה משהו על מנת לעזור. אנחנו הולכים לעזור לאישה הזו, לא רק אני, אלא כל צוות האימון, השחקנים והמועדון. אנחנו נמצא מקום בו היא תוכל לגור בכבוד". חמס הסביר שכרמן סולקה מביתה לאחר שבנה השתמש בדירה כערבות להלוואה שלקח ולא יכול היה להשיב. הוא אמר: "נוכל לעזור לגברת הזו, במסגרת היכולת שלנו. אנחנו רוצים לעזור לה ולגרום לה לזכות בכבוד בחזרה. אני גאה מאוד שאנחנו יכולים לסייע לה. הייתי שמח לעזור לאנשים נוספים, אבל זה בלתי אפשרי. נפתח גם קרן צדקה, בה יוכל לתרום כל מי שיחפוץ בכך".

יש לציין שהתקציב של ראיו וייקאנו הוא קטן מאוד ועומד על 5.5 מיליון ליש"ט, משהו כמו 33.3 מיליון שקלים. כרמן עצמה אמרה למארקה: "אלף תודות למועדון, אלוהים יברך אותם. זו מחווה יפייפיה שהם לא היו צריכים לעשות ו-ויוה אל ראיו! אם אראה את פאקו חמס, אתן לו 40 נשיקות. תמיד היינו אוהדי ראיו במשפחה. פעם היינו הולכים לבריכות שחייה ליד האצטדיון, אבל היום יש לנו מוטיבציות אחרות כדי לתמוך בה. אני בטוחה שבעלי מביע את התודה שלו בגן עדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully