וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני מרוצה מהבכורה: "ייקח זמן עד שהשיטה שלי תיטמע"

המאמן החל קדנציה שנייה כמאמן אינטר ב-1:1 עם מילאן: "לא ציפיתי לשנות הכל תוך חמישה ימים". די נטאלה חוגג עוד ציון דרך ושוקל לדחות את הפרישה: "היעד הבא הוא השיא של רוברטו באג'ו"

רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר. GettyImages
מכאן אפשר רק לעלות. מאנצ'יני/GettyImages

הקדנציה השנייה של רוברטו מאנצ'יני לא הייתה יכולה להיות קשה יותר. המאמן האיטלקי, שרשם בכורה מחודשת מאחורי הקווים של הנראזורי, צלח את האתגר הראשון שלו, ואולי החשוב מכולם, עם 1:1 בדרבי דלה מדונינה מול מילאן, שאירחה את המשחק. אינטר, שרשמה משחק ראשון ללא וולטר מצטרי שפוטר, חזרה מפיגור מוקדם משער של מנז (23) וסיימה בתיקו בזכות שער שוויון של אובי (62).

"לא ציפיתי לשנות את הקבוצה מקצה לקצה בחמישה ימים שאני בתפקיד, בטח בהתחשב בכך ששיניתי מערך", אמר מאנצ'יני, שעבר למערך של ארבעה שחקני הגנה. "ייקח זמן עד שהשחקנים יספגו את השיטה, אני מודה שאני לא יודע כמה זמן, אבל לפחות עד עכשיו השחקנים עושים עבודה נהדרת. משחקי דרבי הם תמיד קשים".

"כשיש לנו הזדמנויות, אני חייבים לכבוש. זה הבסיס, וזה מה שיכול היה לשנות את המשחק אתמול. הגענו לכמה מצבים טובים מאוד ולא ניצלנו אותם", הוסיף מאנצ'יני.

גם שחקני אינטר, כך נראה, מרוצים מהשינוי בעמדת המאמן. פרדי גוארין הודה ש"מאנצ'יני הביא לקבוצה התלהבות והנאה. כל השבוע הזה רק הגביר אצלנו את המוטיבציה".

חלוץ אודינזה אנטוניו די נטאלה. GettyImages
ימשוך עוד עונה? די נטאלה/GettyImages

מי שרשם ציון דרך נוסף בקריירה המופלאה שלו הוא אנטוניו די נטאלה, שכבש אמש את שערו ה-200 בסרייה A ב-1:1 של אודינזה עם קייבו. החלוץ האגדי, שחזר מפרישה הקיץ וממשיך לחורר רשתות בגיל 37, עומד על ממוצע של חצי שער למשחק באיטליה, שם הספיק לרשום 400 הופעות.

"אני רוצה להודות לכל חבריי לקבוצה, לכל המאמנים שעבדו איתי לאורך השנים, לאשתי, לילדיי ולהוריי. היעד הבא שלי הוא להשתוות לרוברטו באג'ו", הודה די נטאלה, שזקוק רק לחמישה שערים נוספים כדי לעקוף את שחקן העבר האגדי.

על פי התוכנית המקורית די נטאלה אמור לפרוש בתום העונה הקרובה, אך כעת הוא מודה כי יחשוב על זה מחדש. "יש לי עוד שישה חודשים עד סיום העונה, ולאחריה אדבר עם משפחת פוצו (הבעלים של אודינזה). הכל יכול לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהד אודינזה עם חולצה לכבוד אנטוניו די נטאלה. GettyImages
הקהל מאוהב. אוהד אודינזה חוגג עם די נטאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully