וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מודאגת: "אם לא נתחזק בגארד נוסף, ניקלע לקרבות התחתית"

24.11.2014 / 9:19

הירוקים רושמים הפסד שלישי בארבעה משחקים ומחכים לחיזוק. ווטרס הוזכר כמועמד אם לא יגיע לגלבוע/גליל. ביקורת על התבטויותיו של סטיט

one

מכבי חיפה הפסידה אמש (ראשון) למכבי תל אביב ברוממה 80:65, והיא צפויה למצוא עצמה בסביבות המקום התשיעי בסיום המחזור. ההפסד היה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים של הירוקים, שהניצחון היחיד שלהם הגיע אחרי שלוש הארכות נגד גלבוע/גליל. חשוב לציין שחיפה הופיעה בשלושת המשחקים האחרונים עם ארבעה זרים, ולא עם חמישה כפי שעשתה בפתיחת העונה, ובמועדון עושים מאמצים על מנת לצרף גארד נוסף. לוואלה! ספורט נודע, כי בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות בנוגע להגעתו של דומיניק ווטרס לגלבוע/גליל, ואם לא יגיע לקבוצה מגן נר, עשויים לפנות אליו.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול שחקן מכבי חיפה דמונטז סטיט. אדריאן הרבשטיין
"היה עדיף שיתעסק בהכנה ובאיך שהוא נראה במשחק הזה". סטיט/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו נראים לא טוב במחציות שניות, וזה ככה מתחילת העונה", אמר גורם בחיפה בסיום המשחק. בחמשת הפסדיה של חיפה העונה היא הפסידה את המחצית השנייה בממוצע של 12.8 נקודות, ואילו בניצחונות ניצחה את המחצית השנייה רק ב-3.3 נקודות בממוצע, "העובדה שאין רוטציה מספיק רחבה גורמת לקריסה של ממש במחצית השנייה. אם לא נתחזק במיידי בגארד נוסף, אנחנו נקלע לקרבות התחתית".

חלק מהסובבים לקבוצה לא אהבו את ההבטאות של דמונטז סטיט בשבוע שעבר לקראת המשחק כשאמר במסיבת העיתונאים, "מכבי תל אביב? אם הפועל ניצחו אותם, אז בטח שאנחנו יכולים". "היה עדיף שיתעסק בהכנה ובאיך שהוא נראה במשחק הזה", אמר אחד מהמקורבים למועדון. סטיט אגב סיים את המשחק עם 7 נקודות (3 מ-10 מהשדה), 3 אסיסטים ו-3 איבודים ב-38 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully