וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: קרוזיירו זכתה באליפות ברזיל

הקבוצה מבלו הוריזונטה ניצחה 1:2 בביתה את גויאש והבטיחה זכיה בתואר היוקרתי שני מחזורים לסיום העונה. ביום חמישי: קרוזיירו תנסה להשלים זכיה בדאבל כשתארח את מיניירו בגמר הגביע

שחקני קרוזיירו חוגגים. רויטרס
הישג פנטסטי. קרוזיירו חוגגת/רויטרס

מזל טוב לקרוזיירו: הקבוצה מבלו הוריזונטה זכתה הערב (ראשון) בפעם השנייה ברציפות באליפות ברזיל אחרי ניצחון ביתי 1:2 על גויאש. אחרי שזכתה גם בשנה שעברה בתואר בפער ניכר, הקבוצה של מרסלו אוליביירה היתה דומיננטית גם העונה והוליכה את הליגה מפתיחתה. ריקרדו גולארט, החלוץ שמשתייך לסגל נבחרת ברזיל הצית את האצטדיון הביתי כשכבש שער ראשון כבר בדקה ה-13 כשנגח פנימה אחרי הרמה מצד ימין. סמואל השווה לאורחים בדקה ה-23, אבל אברטון ריביירו כבש את שער האליפות בדקה ה-63 עם עוד נגיחה מדויקת מתוך הרחבה אחרי הרמה של וויליאן מצד שמאל.

קרוזיירו היא הקבוצה הראשונה ששומרת על תואר האליפות שלה מאז שסאו פאולו לקחה שלוש אליפויות רצופות מ-2006 ועד 2008 והיא עושה זאת שני מחזורים לסיום העונה אבל המשימות שלה לא הסתיימו. ביום חמישי מצפה לקבוצה דרבי ענק מול אתלטיקו מיניירו במשחק הגומלין של גמר הגביע הברזילאי. מיניירו ניצחו 0:2 במשחק הראשון שנערך באצטדיונם וכדי להשלים זכיה בדאבל קרוזיירו תצטרך לתת הצגה ענקית מול קבוצה חזקה מאוד שנמצאת גם היא בצמרת.

אוהדי קרוזיירו חוגגים. רויטרס
רוצים גם את הגביע. אוהדי קרוזיירו/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • קרוזיירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully