וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:2 דרמטי להמבורג בדרבי מול ורדר ברמן

רודנבס (84) ושער עצמי הזוי של השוער וולף (90) סידרו ניצחון בדרבי. המארחת נחלצה מהקו האדום והורידה לשם את היריבה. שטוטגרט נותרה במקום האחרון לאחר שהפסידה בבית 1:0 לאוגסבורג

ארטיום רודנבס שחקן המבורג (משמאל) לצד רפאל וולף שוער ורדר ברמן. Martin Rose, GettyImages
שני הכובשים בתמונה אחת. ארטיום רודנבס לצד השוער רפאל וולף/GettyImages, Martin Rose

שינויי מקומות בתחתית הבונדסליגה, כשהמבורג השיגה 0:2דרמטי על ורדר ברמן בדרבי, נחלצה מהקו האדום והורידה לשם את יריבתה. שטוטגרט נותרה במקום האחרון בעקבות הפסד ביתי 1:0 לאוגסבורג המדורגת שישית.

המבורג - ורדר ברמן 0:2

57 אלף צופים חזו בדרבי הצפוני ה-101, שהוכרע רק בדקות הסיום. ורדר ברמן, שניצחה בכל שלושת משחקיה (אחד בגביע, שניים בליגה) מאז ויקטור סקריפניק החליף על הקווים את רובין דוט, חסרה הפעם את מלך שעריה פרנקו די סנטו הפצוע, ובלעדיו לא הצליחה לכבוש ובסופו של דבר שילמה את המחיר ונחלה הפסד ראשון עם המאמן האוקראיני. ירוסלב דרובני עצר את זלטקו יונוזוביץ' ואיזט חאירוביץ' במחצית הראשונה, כשמנגד פייר מישל לאזוגה היה המחמיצן הראשי. בדקה ה-67 נכנס למגרש ארטיום רודנבס, ושש דקות לסיום הוא היה במקום כדי לכבוש את שערו הראשון העונה אחרי הוצאת חוץ וטעות בהגנה. קלמנס פריץ הוותיק הורחק בצהוב שני משורות ברמן בדקה ה-89, ובתוספת הזמן הגיע שער הזוי למדי. המארחת יצאה למתפרצת של ארבעה מול השוער, כשלאזוגה מסר למרכז וטולגאי ארסלאן המחליף הצליח איכשהו לבעוט גרוע לקורה. למזלו, הכדור התגלגל משם על קו השער ובסופו של דבר עבר את הקו בעזרת השוער רפאל וולף, שלחובתו נרשם שער עצמי. המבורג דילגה למקום ה-15, הורידה את ברמן אל מתחת לקו האדום (17) ואת דורטמונד למקום המוליך למבחנים (16).

דניאל שוואב שחקן שטוטגרט סופג כרטיס אדום. GettyImages
שטוטגרט לא הסתדרה בלעדיו. דניאל שוואב מורחק/GettyImages

שטוטגרט - אוגסבורג 1:0

הפסד שלישי רצוף לנועלת הטבלה, אצלה מעמדו של המאמן ארמין פה מעורער מתמיד. שטוטגרט ניצחה רק פעם אחת העונה בבית ומול אוגסבורג הסתבכה בעקבות הרחקתו בצהוב שני של המגן דניאל שוואב כבר בדקה ה-28. האורחים השיגו את ההכרעה בדקה ה-72, כשנגיעת יד של אדם לושק הצ'כי זיכתה אותם בפנדל וההולנדי הבינלאומי פול ורהאג דייק עם שערו הרביעי העונה (כולם בפנדלים). אוגסבורג ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים שלה מול שטוטגרט בליגה וכעת היא כבר במקום השישי. המארחת עם תשע נקודות בלבד אחרי 12 מחזורים, רק פעם אחת בהיסטוריה היו לה פחות - שמונה נקודות ב-1974/75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully