וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר עשה היסטוריה: שוויץ זכתה לראשונה בתולדותיה בגביע דייויס

השוויצרי האגדי שכח מהפציעה נראה נהדר ב-4:6, 2:6, 2:6 על גאסקה, שהביא למדינתו ולעצמו זכייה היסטורית בגביע דייויס. לאחר חבטת הניצחון פדרר הזיל דמעות עם ואוורינקה וחבריו לנבחרת

רוג'ר פדרר זוכה בגביע דייויס עם נבחרת שוויץ. Julian Finney, GettyImages
לקח בשתי ידיים את התואר שהיה חסר. פדרר/GettyImages, Julian Finney

לרוג'ר פדרר יש שבע זכיות בטורניר ווימבלדון. יש לו חמש זכיות באליפות ארה"ב, ארבע באוסטרליה ואחת ברולאן גארוס. יש לו גם שש זכיות בטורניר גמר הסבב ושתי מדליות אולימפיות. והחל מהיום (ראשון), יש למי שנחשב בעיני רבים לטניסאי הגדול אי פעם גם זכייה היסטורית בגביע דייויס. יומיים לאחר שהתפרק מול גאל מונפיס ויממה לאחר שהתאושש במשחק הזוגות ויחד עם סטן ואוורינקה החזיר את היתרון לשוויץ, פדרר עלה אל החימר בליל, גבר 4:6, 2:6, 2:6 על הצרפתי המקומי רישאר גאסקה (26 בעולם) וסידר לשוויץ זכייה ראשונה בתולדותיה בתואר הנבחרות היוקרתי של עולם הטניס.

פדרר שכח מהפציעה בגב ונראה הרבה יותר חד מהרגע הראשון מול יריב שהחליף ברגע האחרון את ג'ו וילפריד צונגה הפצוע ולא הצליח להתמודד מול ההגשות הראשונות של השוויצרי, למרות דחיפת הקהל. השוויצרי דחף קדימה מהרגע הראשון, שבר במערכה הראשונה, שבר פעמיים במערכה השנייה ושוב בשלישית ושייט לניצחון.

הטניסאי הצרפתי רישאר גאסקה בגמר גביע דייויס. AP
החליף את צונגה ברגע האחרון. גאסקה/AP

פדרר נראה הרבה יותר חד הפעם וכבר במשחקון השלישי השיג שבירה ראשונה. השוויצרי המשיך לשחק טוב ועם משחקון על האפס עלה ל-2:4. פדרר השיג שלוש נקודות מערכה במשחקון התשיעי, אבל גאסקה עמד בלחץ ונשאר בתמונה. פדרר סגר את המערכה עם 4:6 בעזרת משחקון הגשה קליל.

עוד באותו נושא

רוג'ר פדרר דמע עם הגביע: "מקדיש את הניצחון לחברים"

לכתבה המלאה
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
נראה נהדר מההתחלה. פדרר/GettyImages

השוויצרי פתח מצוין גם את המערכה הבאה ומיד שבר את גאסקה. הצרפתי ניסה להישאר בתמונה והצליח להימנע משבירות נוספות בדרך ל-2:3 לפדרר. גאסקה הוביל 15:30 במשחקון השישי, אבל פדרר לקח שלוש נקודות רצופות. משם הוא המשיך לעוד שבירה וזה כבר 2:5. המערכה השנייה הסתיימה עם 2:6 נינוח ופדרר המשיך להתקרב לזכייה.

גאסקה בקושי שמר על ההגשות בתחילת המערכה השלישית, אבל בהמשך נותר קרוב לפדרר בדרך ל-2:2. במשחקון החמישי, פדרר שבר שוב ובמשחקון השמיני הגיש ללא מענה, ניצח 2:6 השלים 0:3 במערכות ו-1:3 במאזן בין הנבחרות, ורץ להתחבק עם חבריו.

רוג'ר פדרר חוגג זכייה בגביע דייויס. AP
זה נגמר בהתפרצות שמחה. פדרר/AP
רוג'ר פדרר, סטניסלס ואוורינקה, מרקו קידינלי, מייקל לאמר, סברין לוטי, נבחרת הדייויס של שוויץ. GettyImages
רוג'ר פדרר, סטניסלס ואוורינקה, מרקו קידינלי, מייקל לאמר, סברין לוטי, נבחרת הדייויס של שוויץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully