וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מצדיעה למסי: "שחקן מעידן אחר, קיבל את הכתר והגלימה"

הפרעוש ניפץ את שיא הכיבושים בספרד וזכה לכבוד מכולם. אחרי איומי העזיבה, בבארסה שמחים: "הוא שוב מחייך". צ'אבי: "מסי מאושר זו בארסה מאושרת". הנשיא: "כורעים בפניו ברך". צפו: השער הנהדר של אלן חלילוביץ' בברצלונה ב'

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (למעלה). GettyImages
כבוד מלכים. מסי/GettyImages

ספרד מצדיעה לליאונל מסי, אחרי שהפך אתמול (שבת) באופן רשמי לכובש המצטיין בתולדות "לה ליגה". הארגנטינאי כבש שלושער בניצחון 1:5 של ברצלונה על סביליה, והגיע ל-253 שערי ליגה, כולם במדי ברצלונה. הוא עבר את טלמו סארה, ששיאו החזיק מעמד עשרות שנים ונקבע אי שם בשנות ה-50. מסי השלים את השיא ב-10 שנות קריירה, בעוד סארה עשה את זה ב-17 עונות.

"שחקן מעידן אחר", קראה הכותרת ב"מארקה", עם תמונת ושל מסי מניף את ידיו, "מסי עשה היסטוריה, זו הוכחה נוספת שהוא רושם מספרים מעידן אחר, זו לא הגזמה". ב"אס" נכתב ש"מסי קיבל רשמית את הגלימה ואת הכתר", וב"אל מונדו" פשוט צוין שהוא "המלך החדש". ב"ספורט" צוין ש"מגע הקסם של מסי איפשר לנפץ שיא שאי אפשר היה לגעת בו במשך למעלה מ-50 שנה", והפרשן ג'וזפ קפדווילה כתב: "זה לא סתם שיא, ומסי הוא לא סתם שחקן, וזה היה ברור שהוא ישבור אותו כמו גדול, בצורה מרשימה, עם שלושער. והכי חשוב, אתמול הוא שוב חייך".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (למעלה). GettyImages
ליאונל מסי שחקן ברצלונה (למעלה)/GettyImages
ליאונל מסי שחקן ברצלונה (למעלה). GettyImages
ליאונל מסי שחקן ברצלונה (למעלה)/GettyImages

לא במקרה מתייחסים בברצלונה לחיוך של מסי. אחרי ימים לא קלים, שבהם נפוצו שמועות ודיווחים על עזיבה אפשרית, מסי שוב נראה אתמול על המגרש מאושר וגאה. אחרי טענות לפיהן הוא לא מקבל את הכבוד הראוי לו בברצלונה, אתמול הוא קרן מאושר בסיום המשחק, בעודו מחזיק בכדור המשחק על הדשא וצופה עם שאר החברים על המסכים הגדולים, בהם נראו ביצועים שלו כובש לאורך הקריירה, וברכות משחקני ברצלונה שהיללו אותו. אחרי השער ששבר את השיא הוא הונף על ידי חבריו, ולאחר מכן, בירידה מהמגרש, שחקני ברצלונה עמדו בשתי שורות מקבילות ומחאו לו כפיים, בטקס כבוד מסורתי של הליגה הספרדית.

"אם מסי מאושר, ברצלונה מאושרת", אמר צ'אבי בסיום, "כולנו מאוד שמחים עבורו, וברור שהוא רשם הישג היסטורי. הוא ראוי לו, גם כאדם, ובמיוחד כשחקן. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, ראינו שוב את ברצלונה הגדולה, בתצוגה מצוינת. נהנינו לשחק כדורגל. זו הייתה הבארסה הכי טובה מאז תחילת העונה, עם המסי הטוב ביותר. צריך להמשיך בדרך הזו".

עוד באותו נושא

מסי: "אמרתי בעבר שאפרוש בברצלונה, אבל דברים משתנים"

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי את שבירת שיא השערים. רויטרס
שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי את שבירת שיא השערים/רויטרס

נשיא ברצלונה ג'וספ ברטומיאו הילל גם הוא את מסי: "הוא אדיר, נדיר, שחקן גדול, כבר נגמרו לי הסופרלטיבים כדי לתאר את הכדורגלן הטוב בהיטוריה ובעולם כולו. הוא הראה את זה, והוא עדיין צעיר ויכבוש עוד הרבה. יש לנו עוד הרבה שנים ליהנות ממנו.

"אני מאמין שהקריירה שלו תיגמר כאן. יש לו חוזה, והוא מאושר ומסופק. הוא ירצה להמשיך, למרות שיש עניינים שלא קשורים לספורט שאנחנו לא אוהבים, אבל נמשיך להגן עליו, בכל התחומים. יש דיבורים על חקירה פיננסית, נגד איזה שחקן לא היו כאלה? מבחינתנו, כאן בברצלונה ובקטאלוניה, הוא הטוב בכל הזמנים. מחוץ לכאן מדברים על נושאים שאני לא אוהב. שמחנו לראות אותו חוגג היום, נדהמנו וכרענו ברך בפניו".

מאמן סביליה אונאי אמרי אמר בהכנעה: "לא רצינו להיות חלק מהמסיבה של מסי, אבל זה מה שקרה". גם ויטולו, שחקן סביליה, הודה: "הוא פשוט מכוכב אחר, היום הוא ניצח בשבילם את המשחק לבד".

ברצלונה ב' סיימה אתמול ב-4:4 מול פונפרדינה בליגה השנייה בספרד. אלן חלילוביץ', הבן של סיאד והכשרון העולה, כבש את השער הנפלא הזה עבור הקטאלנים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully