וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "ברור שתהיה ביקורת, אבל האמת שהייתי מאוד מרוצה"

מאמן ארסנל לא יוצא מכליו אחרי שארסנל קבעה את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה בפרמיירליג: "אם נמשיך ככה, נתאושש מהר". רוני הפך לשיאן הכיבושים מול התותחנים: "נצא לדרך חדשה"

one

פתיחת העונה האיומה של ארסנל נמשכת. התותחנים ספגו הערב (שבת) הפסד שלישי העונה עם 2:1 ביתי למנצ'סטר יונייטד, ירדו למקום השמיני ונותרו עם 17 נקודות בלבד אחרי 12 מחזורים - המאזן הגרוע בתולדותיה בפרמיירליג. כמה מאוהדי ארסנל שלפו לקראת סיום שלטים שהכינו מבעוד מועד, בו קראו למאמן ארסן ונגר להתפטר.

מאמן ארסנל ארסן ונגר. AP
האוהדים מאבדים את הסבלנות. ונגר/AP

מלבד קרב הגדולות באצטדיון האמירויות, התקיימו שישה משחקים נוספים באנגליה, והסטטוס-קוו בצמרת נשמר. צ'לסי, המוליכה את הטבלה בבטחה, המשיכה ללהוט עם 0:2 על ווסט ברומיץ', מנצ'סטר סיטי גירדה 1:2 בקושי על סוונסי, וניוקאסל, ההפתעה הנעימה של פתיחת העונה, רשמה ניצחון שישי רצוף עם 0:1 על ק.פ.ר.

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ארסנל בחוץ

לכתבה המלאה
ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חוגג שוב על חשבון ארסנל. רוני/GettyImages

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון חוץ ראשון זה שבעה וחצי חודשים.

* היה זה ניצחון החוץ הראשון של השדים האדומים בעידן ואן חאל.

* ויין רוני, שכבש את השני, מצא את הרשת של ארסנל בפעם ה-11 בקריירה - יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג אי פעם.

* עם 17 נקודות מ-12 מחזורים, ארסנל רושמת את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה זה 32 שנה (מאז החלה הפרמיירליג).

* הדומיננטיות המובהקת של יונייטד במשחקים נגד ארסנל נמשכת. אחרי הניצחון הערב, מאזנה ב-15 המשחקים האחרונים מולה עומד על 11 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד.

* אנחל די מריה, שבישל את השני לויין רוני, עלה למאזן של 20 בישולים מתחילת 2014, מספר שממקם אותו במקום הראשון מבין כל השחקנים בחמש הליגות הבכירות.

* דייגו קוסטה ממשיך לחורר רשתות בפרמיירליג. כרגע הוא עומד על 11 שערים ב-10 משחקים, ממוצע של יותר משער למשחק.

* מלך השערים של הפרמיירליג ב-2014 הוא לא אחר מאשר ווילפריד בוני מסוונסי, שכבש הערב מול מנצ'סטר סיטי את שערו ה-17 מתחילת השנה.

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סוף סוף הוא מחייך. ואן חאל/GettyImages

ציטוטים

חלוץ יונייטד ויין רוני: "היה לנו קצת מזל, השוער שלנו היה פנטסטי. הרגשנו במחצית שהם פגיעים, והכינו בהם עם שני שערים, בדיוק כמו בתוכנית המשחק שלנו. מקנייר ובלאקט עשו עבודה מצוינת. זה נותן לנו אמונה וביטחון, זה ניצחון שבא לנו בזמן טוב. התחלנו את העונה לא טוב, אבל אנחנו מקווים שמכאן נצא לדרך חדשה ולרצף של ניצחונות. נקווה מאוד שנבנה מומנטום בשנה החדשה ואז נראה מה מקומנו".

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל: "זה ניצחון פנטסטי. היו לנו הרבה פציעות, אבל הצלחנו לצאת עם ניצחון חוץ חשוב מאוד למרות זאת. ארסנל טובה מאוד התקפית. אנחנו צוחקים בסוף, אבל הם היו יכולים בקלות לכבוש שניים-שלושה שערים ואז המשחק היה נראה אחרת. לא הופתעתי מהשערים שלנו".

עוד מואן חאל: "ללוק שואו יש פציעה בברך. צריך לחכות ולראות מה מצבו. הפציעות שלנו זה דבר בלתי ייאמן, אבל השחקנים מאוד נרגשים מהניצחון. אני מקווה שנעשה כמה ניצחונות רצופים, ואז נוכל לומר שאנחנו מכוונים כלפי מעלה".

מאמן ארסנל ארסן ונגר: "זה היה משחק חד-כיווני ובכל זאת הפסדנו אותו. אני יודע שנספוג ביקורת, אבל חייבים לכבד את האנרגיות הגבוהות שהצגנו. שילמנו על הטעויות הקטנות שלנו וזה מאוד מאכזב, כי היו לנו הזדמנויות מעולות. בעבודה שלנו כשאתה לא מנצח אתה מאוד מודאג, אבל אני דווקא ראיתי לא מעט סימנים חיוביים מהקבוצה שלי. אם נמשיך לשחק באותה איכות ואותה אנרגיה, נתאושש מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully