וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אני מאושר, זה תמיד תענוג לשחק עם סטן"

השני בעולם, שיכול להביא לשוויץ את גביע דייויס אם ינצח את צונגה, חגג את הניצחון בזוגות על צרפת ופרגן לחברו. ואוורינקה: "אני מלא ביטחון". גאסקה: "אני מאוכזב מאוד"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי עם סטן ואוורינקה. AP
שוב מחייכים. פדרר ו-ואוורינקה/AP

רוג'ר פדרר, סטן ואוורינקה ונבחרת הדייויס של שוויץ עשו היום (שבת) צעד משמעותי מאוד לקראת זכייה אפשרית בגביע, לראשונה בתולדותיהם. הזוג השוויצרי ניצח 3:6, 5:7, 4:6 את רישאר גאסקה וז'וליאן בנטו הצרפתים לעיני 27,360 אוהדים, 2,700 מהם שוויצרים. מחר, שיאן הזכיות בתארי הגרנד סלאם פדרר יוכל לסגור את הסיפור ולהביא למדינה שלו אם ינצח את ג'ו ווילפריד צונגה במשחק הראשון. אם פדרר לא ינצח, ואוורינקה וגאל מונפיס יתמודדו על כל הקופה.

פדרר נשמע מבסוט במיוחד בסיום כשאמר: "אני מאושר מאוד, כמובן, מזה ששיחקנו טוב היום. זה תמיד תענוג לשחק עם סטן. אבל אני חושב שהיום שיחקנו יוצא מן הכלל. לא ניצחנו עדיין בשום דבר, אבל כמובן שזו נקודה שיכולה להיות קריטית". המחבט מספר אחת של שוויץ התייחס למצב של גבו ואמר: "אני חושב שעבורי הזוגות הם מבחן טוב, כי צריך להגיש ולעלות הרבה לרשת, להיות נפיץ כל הזמן. אני מאושר ומשחרר אנחת רווחה, אני מרגיש מצוין. מחר יש לי עוד משחק אחד, ואנסה להיות במיטבי. מקווה שארגיש טוב שוב".

ואוורינקה, שלא בטוח אם יצטרך לשחק מחר מול גאל מונפיס, הוסיף: "אני מרגיש שאני משחק טוב, טניס טוב. אני מלא ביטחון על המגרש. אני כאן כדי לנצח, לא כדי לצפות למשהו אחר. אני צריך לנסות להוציא את כל מה שיש לי במחבט כדי לנצח במשחקים האלה. אני שמח מאוד מהצורה בה שיחקנו היום. שיחקנו בצורה אגרסיבית מאוד, שיחקנו את המשחק שלנו והצלחנו בזה. רוג'ר ואני מכירים אחד את השני מצוין. אני בכושר טוב, מרגיש מצוין עם המשחק שלי וזה חשוב לי מאוד. חשוב שעלינו ל-1:2, עכשיו יש לנו שתי הזדמנויות לזכות בזה מחר. אם אצטרך לשחק, אני מוכן ואבוא בשיא למשחק".

בצד המפסיד, אמר רישאר גאסקה: "יכולתי לשחק טוב יותר, לא הצלחתי לנצל את נקודות השבירה שהיו לי במערכה השנייה. כמובן שזה לא אומר שהיינו מנצחים אם היינו מנצלים את אחת מאפשרויות השבירה שלנו, אבל לפחות היינו במצב הרבה יותר טוב. אני מאוכזב מאוד, אבל רוג'ר וסטן שיחקו מצוין. הם חזקים מאוד והיו להם החזרות נהדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully