וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 2:3 את מץ ועלתה למקום ה-1

האלופה הובילה 0:2 בדקה ה-16, המארחת הצליחה להשוות עם שני פנדלים מדויקים של מאיגה בתוך ארבע דקות בתחילת המחצית השנייה, אבל לאבצי סידר ניצחון שביעי ברציפות, שבע דקות לסיום

חאבייר פסטורה פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
במקום הראשון בטבלה. פסטורה חוגג/רויטרס

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם משחק בודד בו ניצחה האלופה פריס סן ז'רמן בחוץ 2:3 את מץ וחזרה למקום הראשון. האורחת הובילה 0:2 מהיר, מץ השוותה משני פנדלים מיד לאחר ההפסקה ואסקיאל לאבצי הכריע, שבע דקות לסיום. פ.ס.ז' עדיין בלי הפסד העונה בכל המסגרות ורשמה ניצחון שביעי ברציפות. היא תארח ביום שלישי את אייאקס בליגת האלופות. מץ עם הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעה מחזורים.

הפריזאים פתחו בסערה. כבר בדקה התשיעית חטף חאבייר פסטורה כדור מההגנה המארחת ומול קראסו שיצא לעברו הצליח להקפיץ יפה ולכבוש. שבע דקות נוספות חלפו וכדור שעלה לרחבה פגע בגופו של המגן גאטאן בוסמאן, הטעה את קראסו והלך פנימה, 0:2 מהיר.

אלא שמץ סירבה להרים ידיים ובפתיחת המחצית השנייה חזרה במהירות למשחק עם שני פנדלים מדויקים של מודיבו מאיגה, שבדקות 49 ו-53 הכניע את סלבטורה סיריגו. כשנדמה היה שהאלופה תשמוט שתי נקודות יקרות, הגיעה הדקה ה-83. זלאטן מצא את עצמו במצב מצוין ובעט, קראסו רק נגע בכדור ואסקיאל לאבצי גלש ודחק מקרוב פנימה כדי להכריע. לאורחים עוד היו הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל הם בהחלט הסתפקו בניצחון היקר והקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully