וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון קשה למכבי תל אביב, חולון הפתיעה באשדוד

האלופה חילצה 26:29 דרמטי בהרצליה, האחרונה ערב המחזור השיגה 25:27 בעיר הנמל. הפועל ראשון לציון ממשיכה להוביל, רמת השרון ניצחה באירופה

: שחקן מכבי תל אביב בכדוריד בויאן בוטוליה זורק לעבר שער מכבי ראשון לציון בכדוריד. קובי אליהו
מכבי תל אביב גירדה ניצחון. בוטוליה/קובי אליהו

המחזור התשיעי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) וסיפק הפתעה עם ניצחונה של מ.כ. חולון, 25:27 בחוץ על הפועל אשדוד. המארחים שלטו בפתיחה והובילו בארבע הפרש, אבל חולון קבעה מהפך ועלתה ל-14:19 בדקה ה-44, כשהיא מחזיקה את אשדוד על שער בודד ב-14 דקות. זה גם הסיק לניצחון.

מכבי ראשון לציון ניצחה 30:37 את רחובות. המחצית הראשונה הייתה נטולת הגנות והסתיימה ב-17:19 לקבוצה מעיר היין. בהמשך, הצהובים שיפרו את ההגנה, ספגו רק שני שערים ב-12 דקות והצליחו להכריע את המשחק.

האלופה מכבי תל אביב הסתדרה למרות כמה פציעות וניצחה 26:29 בהרצליה, למרות שהמארחים הובילו במחצית 14:15 וגם 25:26 לקראת הסיום. ריצה טובה במאני טיים ותשעה שערים של בויאן בוטוליה הספיקו למכבי.

הפועל ראשון לציון לא התקשתה מול הרכב טלאים של נס ציונה וניצחה 24:35. ניב פישלוביץ, שהיה שוער נס ציונה בעונה שעברה, הצטיין בראשון לציון, ששמרה על יתרון שתי נקודות ממכבי תל אביב בפסגה.

הפועל רמת גן גברה 23:25 בחוץ על אס"א תל אביב, שספגה הפסד ביתי אחרי שלושה ניצחונות העונה. איציק חליפי, שזכה עם אס"א בשלושה גביעים, כבש מול הפעם 12 שערים לזכות המנצחת.

בגביע האתגר האירופי, א.ס. רמת השרון, במשחק הבכורה שלה באירופה אי פעם, ניצחה 22:30 בבולגריה את דוברודיה. השוער בויאן ליוביסיץ' בלט. הגומלין יתקיים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully