וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מההתחלה ידעתי שזה הולך להיות המבחן הגדול שלי"

קינג ג'יימס ממשיך לחכות לשיפור בקליבלנד: "מה שעוזר לי זה שכבר חוויתי את זה בעבר. באותו זמן אני ווינר, ואני רוצה לנצח עכשיו"

פרשן ESPN סקיפ ביילס צייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו: "בלי תירוצים. לברון בחר ללכת הביתה אחרי שבלאט מונה, הוא לא נפגש איתו למשך חודש שלם. לברון הוא המאמן הבלתי רשמי".

במהלך אימון הערב של הקאבס דיבר לברון על הקשיים שקליבלנד חווה בפתיחת העונה הזו: "מההתחלה ידעתי שזה הולך להיות המבחן הגדול ביותר שלי, לראות כמה סבלנות יש לי בתהליך הזה. מה שעוזר לי זה שכבר חוויתי את זה בעבר. באותו זמן אני ווינר, ואני רוצה לנצח עכשיו".

המשחק המרתק הערב יהיה גם מפגש נוסף בין לברון ופול פירס, יריבים וותיקים שלא ממש אוהבים אחד את השני עוד מהקדנציה הראשונה של קינג ג'יימס בקליבלנד, כשפירס היה במדי בוסטון. המאזן ביניהם, אגב, עומד על 32:32. "אני חושב שאנשים לא מבינים נכון את היריבות בינינו", אמר שחקן הוויזארדס ל-ESPN. "אם אראה את לברון ברחוב, לא נלך מכות. יש לי הרבה כבוד עבורו. זה יותר כמו שני אנשים שנלחמים על אותה בחורה".

לברון עצמו פרגן בחזרה לגארד הוותיק: "תמיד רציתי להתחרות נגד הטובים ביותר בפלייאוף, ותמיד ראיתי בפול את אחד החבר'ה הטובים בליגה".

פורוורד ברוקלין נטס פול פירס (שמאל) תופס את פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (ימין). AP
שוב אחד מול השני. לברון ופירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully